قیمت لحظه ای ترون امروز | قیمت ارز دیجیتال ترون به تومان

قیمت لحظه ای ترون امروز در صرافی‌های ارز دیجیتال با رشد همراه بود. ترون در 17 روز از 20 روز گذشته سودآور بوده است.

قیمت لحظه ای ترون امروز | قیمت ارز دیجیتال ترون به تومان

قیمت لحظه ای ترون

ترون یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین ارزهای دیجیتال و بلاک چین‌های بازار است. این بلاک چین که در سال 2017 توسط جاستین سان تأسیس شد، یکی از نوآورانه‌ترین و پراستفاده‌ترین شبکه‌های موجود است.

هدف ترون ایجاد اینترنتی کاملا غیرمتمرکز است که تمام قدرت و اختیار آن در نزد کاربران است. ترون تا حد زیادی به بلاک چین اتریوم شباهت دارد و همین موضوع موجب کمی انتقاد شده است. ترون نیز مانند اتریوم از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps)، قراردادهای هوشمند و توکن‌ها پشتیبانی می‌کند.

در اصل ترون نام شبکه بلاک چین بوده و توکن یا ارز دیجیتال اصلی این بلاک چین با نماد TRX شناخته می‌شود.

ارز دیجیتال ترون، یکی از رمزارزهایی است که سود بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران اولیه ایجاد کرد. عرضه اولیه سکه‌های TRX در سپتامبر 2017 انجام شد و 40 درصد از کل عرضه این توکن که 100 میلیارد است، برای فروش گذاشته شد. 70 میلیون دلار توسط این عرضه اولیه سکه (ICO) جمع‌آوری شد.

بررسی نمودار قیمت ترون

نمودار تاریخچه قیمت ترون نمودار تاریخچه قیمت ترون

در حال حاضر 71.66 میلیارد توکن TRX در گردش قرار دارند. بالاترین قیمت ترون در 5 ژانویه 2018 به قیمت 0.23167 دلار بوده است.

با اینکه قیمت الان ترون نسبت به بالاترین قیمت آن 67.93 درصد کاهش داشته است، اما این ارز دیجیتال در سال گذشته 264.46 درصد بازده قیمت نشان داده است.

نمودار روزانه قیمت ترون نمودار روزانه قیمت ترون

آخرین قیمت ترون امروز 0.07423 بوده است که نسبت به 24 ساعت گذشته 3 درصد رشد داشته است. این ارز دیجیتال در 17 روز از 20 روز گذشته رشد قیمت داشته است.

ارزش بازار ترون در زمان نوشتن این مطلب 5.33 میلیارد دلار است، اما اگر تمام عرضه این سکه در گردش قرار بگیرند، با محاسبه قیمت فعلی، ارزش بازار آن 7.49 میلیارد دلار خواهد بود.

ارسال نظر