قیمت و مشخصات گوشی‌های هواوی میت ۴۰ و ۴۰ پرو لو رفت

رسانه کلیک - افشاگران پس از رندرهای گوشی‌های سری هواوی میت ۴۰ اکنون مشخصات و قیمت این گوشی‌ها را نیز فاش کردند.

قیمت و مشخصات گوشی‌های هواوی میت ۴۰ و ۴۰ پرو لو رفت

هواوی از پرچمدارهای جدید خود که آخرین محصولات با چیپست‌های کرین هستند در هفته‌های آینده رونمایی خواهد کرد. حساب توییتری «Teme» به تازگی از مشخصات و قیمت این دستگاه را فاش کرده است.

به گفته این افشاگر گوشی هوشمند هواوی میت ۴۰ از صفحه نمایش خمیده ۶/۶۷ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز برخوردار است که کمپانی الجی وظیفه ساخت آن را دارد. این گوشی مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو است. علاوه بر این موارد چیپست کرین ۹۰۰۰ به همراه ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند هستند.

هواوی میت ۴۰ پرو نیز از صفحه نمایش آبشاری ساخت ال جی یا BOE با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز برخوردار است. علاوه بر این موارد این گوشی مجهز به چیپست کرین ۹۰۰۰ است. همچنین شامل دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی به همراه سنسور ToF و دوربین ۸۰ مگاپیکسلی اولترا واید است.

در توییت این افشاگر نوشته شده است که ظرفیت باتری این گوشی‌ها ۴۳۰۰، ۴۶۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت هستند. اما اشاره نکرده است که هرکدام از این ظرفیت‌ها متعلق به کدام گوشی‌ها است. با این وجود قیمت هواوی میت ۴۰ پرو لو رفته است. نسخه پایه‌ای این گوشی شامل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی معادل ۸۶۳ دلار است. مدلی که شامل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل ۹۳۵ دلار و بهترین مدل آن با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل ۱۰۶۵ دلار خواهد داشت.

در ماه‌های اخیر کمپانی هواوی با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است که یکی از آن‌ها عدم امکان تامین چیپست‌های مورد نیاز و همچنین منقضی شدن مجوز موقت برای همکاری آن با شرکت گوگل است. به همین علت با توجه به با توجه به عدم استفاده از سرویس‌های گوگل در گوشی‌های سری میت ۴۰، ممکن است این محصولات به صورت جهانی عرضه نشوند.

ارسال نظر