قیمت پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو مشخص شد

طبق گفته‌های نائب رئیس بخش سخت‌افزاری گوگل، پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو از سایر گوشی های شرکت گران‌تر خواهند بود.

قیمت پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو مشخص شد

پیکسل 6 پرو گران‌ترین اسمارت فون گوگل

ریک استرلو، نائب رئیس بخش سخت‌افزاری گوگل چندی پیش در مصاحبه‌ای با مجله آلمانی Der Spiegel، قیمت گوشی های سری پیکسل 6 را اعلام کرد. اما پیش از پرداختن به صحبت‌های استرلو، بهتر است نگاه مختصری به مشخصات کلیدی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بیندازیم:

  • نمایشگر 6.4 اینچی +FHD و نمایشگر 6.7 اینچی +QHD
  • تراشه 5 نانومتری تنسور (ساخت سامسونگ)
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX700 سونی
  • زوم پریسکوپی 4 برابر برای نسخه پرو
  • باتری 4600 میلی آمپر ساعتی و 5000 میلی آمپر ساعتی

همان‌طور که در بالا مشاهده می‌کنید، این دو محصول از مشخصات فنی خارق‌العاده‌ای بهره می‌برند و طبیعی است که قیمت آن‌ها بالا باشد. ریک استرلو نیز دقیقا این موضوع را تأیید کرده است: «ما به مدت دو سال و شاید بیشتر از بازار گوشی‌های پرچمدار دور بوده‌ایم. گوشی گران‌قیمت پیکسل 6 پرو به طور اختصاصی برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند از آخرین تکنولوژی روز دنیا برخوردار باشند.»

وی افزود: «این حرکت جدید به ما کمک می‌کند بتوانیم نظر افراد را در بازار جلب کنیم. گوشی پیکسل 6 نیز تقریبا در راسته گوشی‌های بالارده قرار می‌گیرد و توانایی رقابت با محصولات مشابه را دارد.»

ظاهرا قیمت در نظر گرفته شده برای مدل معمولی و پرو سری پیکسل 6 به ترتیب 1099 تا 1199 دلار و 899 تا 999 دلار است. اما شاید جالب باشد بدانید قیمت آیفون 13 پرو مکس که نه قابلیت زوم پریسکوپی دارد و نه حتی از رفرش ریت بالایی بهره می‌برد نیز از 1099 دلار شروع می‌شود.

پیکسل 4 ایکس ال و پیکسل 3 ایکس ال در حال حاضر گران‌ترین گوشی‌های گوگل هستند و با قیمت 999 دلار به فروش می‌رسند. بنابراین جای تعجبی نیست اگر پیکسل 6 پرو ، که به نوعی اولین پرچمدار واقعی شرکت به شمار می‌آید، 100 تا 200 دلار گران‌تر از این محصولات باشد.

نظر شما درباره پرچمدار جدید گوگل چیست؟ آیا حاضر هستید پیکسل 6 پرو را با قیمت 1199 دلار خریداری کنید؟

ارسال نظر