قیمت گلکسی بادز 2 سامسونگ در فضای مجازی معلوم شد!

رسانه کلیک – هر روز اطلاعات بیشتری در رابطه با ایرباد جدید سامسونگ در اینترنت منتشر می‌شود. حال خبر رسیده که قیمت گلکسی بادز 2 تقریبا 159 دلار است.

قیمت گلکسی بادز 2 سامسونگ در فضای مجازی معلوم شد!

همین چند روز پیش بود که رندرهای جدیدی از ایرباد جدید سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد ( مشخصات ظاهری و رنگ‌بندی گلکسی بادز 2 ). حال وب‌سایت 91Mobiles قیمت احتمالی این محصول را نیز با مخاطبین خود به اشتراک گذاشته است.

شایعات گذشته مبنی بر آن هستند که قیمت گلکسی بادز 2 تقریبا با گلکسی بادز پلاس که سال 2020 به بازار آمد یکسان و برابر با 149 دلار است. اطلاعات منتشر شده در 91Mobiles نیز به نوعی این خبر را تأیید می‌کند. ظاهرا قیمت احتمالی هدفون جدید در ایالات متحده چیزی حدود 149 الی 169 دلار است.

هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ رقیب سرسختی برای محصولات اپل به شمار می‌آیند. جالب است بدانید نسل دوم ایرپاد و هدفون بیتس استودیو بادز به ترتیب با قیمت 159 دلار و 149 دلار به فروش می‌رسند. با این حال گفته می‌شود بادز 2 به لحاظ کیفیت بیشتر به ایرپاد شباهت دارد تا هدفون بیتس.

سامسونگ ژانویه 2021 از گلکسی بادز پرو با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد و آن را با قیمت 199 دلار به بازار فرستاد. گلکسی بادز 2 نیز احتمالا تا چند روز دیگر (اواسط ماه اوت) و بارنگ‌های مشکی، سفید، بنفش و سبز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ایربادهای سامسونگ دارای دو میکروفون و یک باتری 60 میلی آمپر ساعتی بوده و محفظه شارژ آن‌ها نیز به باتری 500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. اما متأسفانه هنوز مشخص نشده که آیا این گجت جذاب نیز از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند یا خیر.

ارسال نظر