لنوو اسمارت کلاک ۲ همراه با فناوری شارژ بیسیم معرفی شد

رسانه کلیک - شب گذشته لنوو اسمارت کلاک ۲ معرفی شد. این ساعت هوشمند در واقع ادامه‌دهنده راه دو ساعت جذاب این شرکت با نام‌های Smart Clock و Essential است. 

لنوو اسمارت کلاک ۲ همراه با فناوری شارژ بیسیم معرفی شد

با معرفی لنوو اسمارت کلاک ۲ این شرکت چینی قدرت تولید محصولات هوشمند خود را برای همگان به نمایش گذاشت. گفته می‌شود این ساعت هوشمند در ادامه سری Smart Clock با امکاناتی بیشتر از نسل پیشین خود به بازار عرضه خواهد شد.

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این گجت، امکان شارژ بی‌سیم آن است. هم‌چنین دستگاه معرفی شده می‌تواند به‌عنوان یک چراغ خواب مورد استفاده کاربران قرار گیرد. طبق اعلام رسمی شرکت، ساعت‌های جدید دارای یک طراحی به روز شده بوده و در سه گزینه رنگی به بازار عرضه خواهند شد. رنگ‌های بکار رفته در این محصول بطوری انتخاب شده‌اند که می‌توانند با هر دکوراسیونی تطبیق پیدا کنند. گفته می‌شود بدنه پلاستیکی دستگاه از ۸۵ درصد مواد بازیافتی ساخته شده است.

شاید در نگاه اولیه ساعت معرفی شده در مقایسه با اولین نسل Smart Clock با قیمت ۷۹.۹۹ دلار و Smart Clock Essential با قیمت ۴۹.۹۵ دلار شبیه به یک ساعت واقعی به نظر نیاید با این وجود امکانات جدید بکار رفته در نسل دوم این ساعت‌ها باعث افزایش قیمت آن نیز شده است.

دستگاه جدید نسبت به مدل‌های قبلی بلندتر بوده و حاشیه‌های فابریکی زیر صفحه نمایش ۴ اینچی آن بزرگ‌تر شده است. قابل ذکر است نمایشگر این ساعت همانند نسل پیشین خود لمسی بوده و کاربران می‌توانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.

شروع قیمت ساعت مورد اشاره ۸۹.۹۹ دلار بوده و از سپتامبر سال جاری میلادی جایگزین نسل قبلی خود خواهد شد. البته فروش مدل Essential همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

آیا تابحال از ساعت‌های هوشمند شرکت لنوو استفاده کرده‌اید؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را پیرامون این گجت کاربردی با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر