لنوو طراحی گوشی‌های هوشمند آینده خود را منتشر کرد

رسانه کلیک - لنوو در تصاویری طراحی گوشی‌های هوشمند آینده خود را لو داده است و این گوشی‌ها را رقبای اصلی گوشی‌های‌ جدید تازه رونمایی شده ردمی نوت 9 معرفی کرده است.‌

لنوو طراحی گوشی‌های هوشمند آینده خود را منتشر کرد

براساس اولین پوستر تبلیغاتی که هفته گذشته منتشر شده است لنوو سه گوشی جدید هوشمند دارد که به زودی به بازار می آیند. این تلفن‌های جدید رقبای اصلی سه گوشی ردمی نوت 9 جدیدی هستند که دیروز در چین رونمایی شده اند.

لنوو پس از رونمایی از سری ردمی نوت 9، تیزر جدیدی از گوشی های آینده خود در صفحه Weibo به اشتراک گذاشت. این تصاویر برخی از قسمت های طراحی شده این دستگاه جدید را نشان می دهد.

اولین تصویر نشان می دهد که این گوشی‌ها یا حداقل یکی از آنها دارای دوربین اصلی سه گانه در قاب پشتی خود هستند. همچنین این تصویر سه دوربین و یک فلاش LED را نشان می دهد و نه چهار دوربین. دوربین ها در یک قاب مربعی شکل در گوشه بالا سمت چپ تلفن قرار دارند. این تصویر همچنین نشان می دهد که این تلفن (ها) احتمالا یک جک صوتی در بالا نیز دارند.

تیزر دوم قسمت جلویی دستگاه را نشان می دهد و همانطور که می بینیم، یک حفره در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی وجود دارد.

عکس سوم سمت چپ تلفن را نشان می دهد که یک دکمه روی قاب قرار داد شده است. تقریباً در همه گوشی‌ها دکمه روشن / خاموش سمت راست دستگاه قرار گرفته شده است واز آنجایی که احتمالا گوشی های آینده لنوو نیز همین گونه خواهند بود، حدس زده می شود که این یک دکمه سفارشی باشد که برای راه اندازی سریع یک برنامه یا فراخوانی دستیار هوش مصنوعی روی دستگاه تعبیه شده است.

عنوان این تصاویر نشان دهنده آن است که گوشی‌های آینده این شرکت دوربین بهتر، نمایشگر بزرگتر و طراحی ارگونومیک‌تری نسبت به سری ردمی نوت 9 دارند. لنوو هنوز نام گوشی های هوشمند آینده خود را فاش نکرده است؛ اما انتظار می رود یکی از دستگاه‌ها لنوو K12 Pro باشد که نام جدید و تغییر یافته گوشی موتو G9 Power است.

ارسال نظر