لپ‌تاپ گیمینگ آنر هانتر ۲۶شهریور در چین عرضه می‌شود

رسانه کلیک - شرکت آنر تصمیم دارد روز ۲۶ شهریور از لپ‌تاپ گیمینگ آنر هانتر و دو ساعت هوشمند این برند با نام‌های HONOR Watch GS Pro و HONOR Watch ES رونمایی کند. 

لپ‌تاپ گیمینگ آنر هانتر ۲۶شهریور در چین عرضه می‌شود

چندین هفته از انجام آزمایش‌های تخصصی کمپانی آنر بر روی لپ‌تاپ گیمینگ خود با نام لپ‌تاپ گیمینگ آنر هانتر (HUNTER) می‌گذرد و اکنون با اعلام رسمی این برند مبنی بر رونمایی این محصول تا ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) در چین، به نظر می‌رسد که انتظارها برای این لپ‌تاپ به‌پایان رسیده است.

این تنها محصول قابل نمایش این برند در این رویداد نیست و مطابق با اعلام رسمی این برند قرار است دو ساعت هوشمند این برند با نام‌های HONOR Watch GS Pro و HONOR Watch ES نیز برای عرضه در بازار چین رونمایی شوند.

در هفته‌های اخیر لپ‌تاپ گیمینگ جدید آنر با اخبار متعددی که پیرامون آن در دنیای تکنولوژی منتشر می‌شد خبرساز شده بود، حتی این کمپانی با پیش‌نمایش لپ‌تاپ خود به گمانه‌زنی‌ها پیرامون ویژگی‌های این لپ‌تاپ دامن زد.

گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این است که این لپ‌تاپ دارای طراحی سیستم تهویه با الهام از ماشین‌های اسپرت و LEDهای رنگی در صفحه کیبورد و اطراف خود است. ویدیوی پیش‌نمایش این لپ‌تاپ هم‌چنین نشان می‌دهد که این لپ‌تاپ مجهز به پزدازنده‌ی Core i7 شرکت Intel است. هرچند به نظر می‌رسد مانند لپ‌تاپ دیگر این برند با نام Redmi G Gaming laptop نسخه‌ی دیگری با پردازنده‌ی Core i5 نیز داشته باشد.

در مقایسه با لپ‌تاپ‌های سابق این کمپانی، HONOR HUNTER دارای سیستم خنک‌کنندگی قوی‌تری است.

احتمال دارد این لپ‌تاپ با عنوان HONOR HUNTER V700 و شماره‌ی مدل‌های FRD-WFD9 و FRD-WDG9به بازار چین عرضه شوند.

از سوی دیگر، ساعت‌های هوشمند جدید این برند با نام های HONOR Watch GS Pro و HONOR Watch ES نیز احتمالا مشابه همان ساعت‌های عرضه شده در نمایشگاه IFA 2020 خواهند بود.

از آنجایی که این رونمایی تنها در هفته‌ی سوم سپتامبر صورت خواهد گرفت ، می توان احتمال داد که آنر طی روز‌های آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول خود منتشر کند.

ارسال نظر