لیونل مسی سلطان جدید پست های اینستاگرام

ظاهرا جنجال‌ها و رکوردشکنی‌های لیونل مسی از زمین فوتبال به شبکه‌های اجتماعی سرایت کرده است؛ چراکه این فوق ستاره محبوب اکنون سه پست برتر تاریخ اینستاگرام را نیز در دست دارد.

لیونل مسی سلطان جدید پست های اینستاگرام

رکوردشکنی لیونل مسی در اینستاگرام

این‌طور که به نظر می‌رسد رقابت مسی و رونالدو تنها به زمین فوتبال ختم نمی‌شود. شاید جالب باشد بدانید این دو نه تنها در مستطیل سبز، که در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز نبرد تنگاتنگی دارند.

مسی و رونالدو مدت‌هاست در اینستاگرام فعالیت می‌کنند و تعداد پست های آن‌ها جمعا از مرز 3880 نیز می‌گذرد. اما رقابت آن‌ها در این پلتفرم دقیقا از 25 نوامبر 2020 آغاز شد؛ یعنی زمانی که هر دو تصویری از خودشان و مارادونا را به اشتراک گذاشتند تا به این اسطوره آرژانتینی ادای احترام کنند. پست رونالد با بیش از 19 میلیون لایک به محبوب‌ترین پست اینستاگرامی در سال 2020 تبدیل شد و پست مسی با 16 میلیون لایک در رده دوم قرار گرفت.

با این حال طولی نکشید که مسی با انتشار تصویر خود در کنار جام قهرمانی، نه تنها قهرمانی کوپا آمریکا را به رخ کشید بلکه رکورد رونالدو را نیز شکست. این عکس با بیش از 21.8 میلیون لایک، محبوب‌ترین پست اینستاگرام به شمار می‌رود.

اما شاید جالب باشد بدانید طبق بررسی‌های انجام شده، رتبه دوم و سوم پرلایک ترین پست های اینستاگرام نیز متعلق به مسی است. عکس او با لباس پاریسن ژرمن و تمام جام‌هایی که با لباس بارسلونا به دست آورده نیز تا لحظه نگارش این مطلب، بیش از 20.9 میلیون و 21.6 میلیون مرتبه لایک خورده‌اند.

به نظر شما آیا کریستیانو رونالدو و یا سایر فوق ستارگان فوتبال می‌توانند به رکورد لیونل مسی در اینستاگرام برسند؟

همچنین بخوانید: پرداخت بخشی از دستمزد لیونل مسی با ارز دیجیتال!

ارسال نظر