مارک گورمن صحت خبر برگزاری رویداد 16 مارس اپل را رد کرد

رسانه کلیک - مارک گورمن در توییت جدید خود، صحت خبر برگزاری رویداد 16 مارس اپل را رد کرده و گفته که این مراسم در روز شانزدهم اجرا نمی شود.

مارک گورمن صحت خبر برگزاری رویداد 16 مارس اپل را رد کرد

مارک گورمن در توییت جدید خود اعلام کرده که کمپانی اپل قصد برگزاری هیچ رویدادی را در تاریخ 16 مارس (روز سه شنبه) در سر ندارد. سایت تایوانی Economic Daily News در هفته اخیر گزارشی را مبنی بر برگزاری رویداد اپل در تاریخ 16 مارس منتشر کرد. با انتشار این خبر، شایعات متعدد خیلی زود به وب سایت های دیگر منتشر شد. البته این رسانه تایوانی در مقاله خود به این موضوع اشاره کرده بود که برگزاری رویداد 16 مارس اپل هنوز از سوی غول کوپرتینویی مورد تایید قرار نگرفته، و در واقع این خبر بر اساس محتویات منتشر شده توسط افشاگرانی در توییتر به نام های LeaksApplePro و FrontTron نوشته شده است. به علاوه، هیچ یک از این دو افشاگر به جزییات دقیق برنامه اپل اشاره نکرده اند.

در واقع تاریخ 16 مارس تنها یک حدس اولیه بر اساس رویدادهای قبلی اپل بوده، اما باز هم توجه رسانه های خبری را به خود جلب کرده است. مارک گورمن در پاسخ به پرسش ادیتور MacRumors در توییتر، صحت خبر برگزاری رویداد 16 مارس اپل را رد کرد.

گورمن همچنین در یک توییت جداگانه نوشت که رویداد اپل روز شانزدهم برگزار نمی شود. پس می توان حدس زد که رویداد مارس در راه است، اما تاریخ آن با تاریخ شایع شده فرق می کند.

اپل در حال فعالیت روی محصولات متعددی است که عرضه آن ها برای نیمه اول سال 2021 پیش بینی شده است. از جمله این محصولات می توان به آی مک تازه سازی شده، مدل های آیپد پرو جدید، آیپد مینی بروزشده، ایرپاد ارزان قیمت جدید، ایرپاد پرو اصلاح شده، ایرپاد 3 و احتمالا ایرتگ های جدید این شرکت اشاره کرد.

ناگفته نماند که برخی محصولات بالا ممکن است در رویداد بهار معرفی شوند. البته تاریخ برگزاری رویداد بهار نیز هنوز مشخص نشده است. رویداد مارس اپل در اکثر سال ها برگزار شده، هرچند که تضمینی برای این رخداد وجود ندارد. رویدادهای بهاری گذشته در تاریخ 9 مارس (سال 2015)، 21 مارس (سال 2016)، 27 مارس (سال 2018)، و 25 مارس (سال 2019) برگزار شده اند و همانطور که مشاهده می کنید هیچ رویداد بهاری در سال های 2017 و 2020 اتفاق نیافتاده است.

ارسال نظر