ماسک هوشمند ریزر اواخر سال 2021 عرضه می‌شود

رسانه کلیک - ماسک هوشمند ریزر تا پایان سال جاری میلادی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این محصول دارای سیستم تهویه دیسکی، نور Chroma RGB و پوشش ضد بخار است.

ماسک هوشمند ریزر اواخر سال 2021 عرضه می‌شود

کمپانی ریزر در مراسم CES امسال از پروژه Hazel و دو طرح انتزاعی خود برای صندلی گیمینگ شناور و ماسک هوشمند پیشرفته با نور RGB رونمایی کرد. حال خبر رسیده که ماسک ریزر آماده بهره‌برداری است و به احتمال زیاد تا پایان سال 2021 در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیر عامل ریزر یعنی آقای مین لیانگ تن در کنفرانس E3 از توسعه پروژه Hazel و عرضه ماسک N95 در سه ماهه چهارم سال 2021 خبر داد. علیرغم تقاضای بسیار برای خرید این محصول، تن تأیید کرده است که شرکت ابتدا تعداد محدودی از آن‌ها را روانه بازار می‌کند. علاوه بر این، ماسک‌های هوشمند ریزر تنها از طریق وب‌سایت اختصاصی شرکت به فروش می‌رسند و امکان خریداری آن‌ها از فروشگاه‌های دیگر وجود ندارد.

ریزر به محض شروع فرایند تولید، فهرست کسانی که مایل به خریداری ماسک هستند را جمع‌آوری کرده و پس از اتمام کار، آن‌ها را به مشتریان می‌فروشد.

[lightgallery images="308742,308743,308744,308745"]

طبق ادعای ریزر، پروژه Hazel پیشرفته‌ترین ماسک هوشمند در جهان است. این محصول در واقع یک رسپیراتور N95 با قابلیت استفاده مجدد بوده و دارای سیستم تهویه دیسکی، نور Chroma RGB و پوشش ضد بخار است. ضمنا صدای افراد نیز به خوبی از پشت ماسک شنیده می‌شود.

ابتکار جالبی که ریزر برای تبلیغ ماسک هوشمند خود به خرج داده، ارائه یک فیلتر در اینستاگرام است که علاقه‌مندان می‌توانند آن را روی صورت خود امتحان کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند.

ارسال نظر