مجیک بوک پرو آنر مجهز به پردازنده اینتل از راه رسید

رسانه کلیک - کمپانی آنر پس از چند ماه جدایی از هواوی، بالاخره از لپ تاپ های جدید خود یعنی مجیک بوک پرو 2021 رونمایی کرد. نکته قابل توجه درباره این محصولات، بهره مندی از تجهیزات سازندگان آمریکایی همچون اینتل است.

مجیک بوک پرو آنر مجهز به پردازنده اینتل از راه رسید

آنر از جدیدترین لپ تاپ خود یعنی MagicBook Pro 2021 رونمایی کرد. این برند چینی که به تازگی از زیر سلطه هواوی بیرون آمده، اکنون اجازه استفاده از تجهیزات سازندگان آمریکایی را پیدا کرده است. به همین خاطر مدل های جدید بر خلاف آنر بوک قبلی که به پردازنده Ryzen 5 4600H ای ام دی مجهز شده، از پردازنده Core i5 10210U اینتل و پردازشگر گرافیکی GeeForce MX350 انویدیا بهره می برند.

شایان ذکر است که تراشه به کار رفته در لپ تاپ جدید نسبت به مدل قبلی کمی ضعیف تر است. با اینکه اینتل به تازگی از نسل یازدهم پردازنده های خود رونمایی کرده، اما مجیک بوک پرو 2021 همچنان از نسل دهم پردازنده اینتل استفاده می کند. نمایشگر 16.1 اینچی محصول دارای پنل فول اچ دی بوده و نسبت ابعاد 16:9 بوده و قابلیت پشتیبانی صد درصد از sRGB را نیز دارد. از دیگر مشخصات فنی لپ تاپ جدید می توان به حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه اصلی 512 گیگاباتی NVMe، وب کم پاپ-آپ و قابلیت پشتیبانی از پورت های مختلف همچون USB-A، USB-C، HDMI و جک هدفون 3.5 میلیمتر اشاره کرد.

مجیک بوک پرو 2021 مجهز به حسگر اثر انگشت بوده و قادر است تا به لطف باتری 56 وات ساعتی خود، شارژ را به مدت 11.5 ساعت در خود نگه دارد. جالب آنکه باتری دستگاه تنها در عرض 30 دقیقه، تا 50 درصد شارژ می شود. تاریخ عرضه لپ تاپ جدید آنر هنوز دقیقا معلوم نیست اما قیمت در نظر گرفته شده برای آن چیزی حدود 1000 دلار است. اینطور که به نظر می رسد آنر در CES 2021 حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت و باید منتظر معرفی محصولات دیگر این برند چینی باشیم.

ارسال نظر