محدودیت جدید اینستاگرام | ثبت سن کاربران اجباری شد

به تازگی پلتفرم اینستاگرام با انتشار یک پست اعلام کرده است تمامی کاربران باید سن واقعی خود را با ما به اشتراک بگذارند در غیر این صورت حساب آنها مسدود می‌شود. 

محدودیت جدید اینستاگرام | ثبت سن کاربران اجباری شد

روز گذشته شرکت اینستاگرام در وب‌سایت خود اعلام کرد تمامی کاربران باید سن واقعی خود را در حسابشان ثبت کنند. گفته می‌شود این اعلامیه در راستای ایجاد فضایی امن برای تمامی کاربران منتشر شده است.

به گفته اینستاگرام حفظ امنیت کاربران و فراهم کردن فضایی خصوصی برای افراد جوان از جمله مهم‌ترین وظایف ما نسبت به کسانی است که از پلتفرم ما استفاده می‌کنند.

بنابراین تمامی افرادی که تا به امروز سنشان را به حساب کاربری خود اضافه نکرده‌اند از امروز اعلاناتی مبنی بر تکمیل اطلاعات حساب برایشان ارسال خواهد شد.

طبق یادداشت‌های منتشر شده توسط یکی از کارمندان اینستاگرام گفته می‌شود اطلاعات سن کاربران می‌تواند ویژگی‌های امنیتی جدیدی را برای حساب افراد جوان فعال کند.

برای مثال در ماه مارچ این شبکه اجتماعی محبوب، امکان ارسال پیام به افراد زیر ۱۸ سال را غیرممکن کرد. بر همین اساس تنها بزرگسالان فالو شده توسط کاربران زیر ۱۸ سال می‌توانند به آنها پیام دهند.

از دیگر قوانین اعمال شده می‌توان به قرار دادن حساب کاربران زیر ۱۶ سال روی حالت خصوصی (Private) بصورت پیشفرض و عدم نمایش تبلیغات مربوط به بزرگسالان برای افراد جوان اشاره کرد.

گفته می‌شود کاربران حتما باید سن واقعی خود را در حسابشان ثبت کنند زیرا با وجود هوش مصنوعی درحال ارتقا این پلفترم، در صورت ردیابی افرادی با سن تقلبی، حساب آنها تا زمان تایید احراز هویت قفل می‌شود.

در نهایت می‌توان گفت اگر تا به امروز با خیال راحت و بدون ثبت سن خود از اینستاگرام استفاده کرده‌اید دیگر این امکان برای شما فراهم نخواهد بود و در صورت عدم توجه به قوانین جدید اینستاگرام حسابتان برای همیشه مسدود خواهد شد.

آیا شما سن خود را در در اینستاگرام ثبت کرده‌اید؟ به نظر شما قوانین جدید این شبکه اجتماعی محبوب چقدر می‌تواند روی رفتار کاربران با یکدیگر تاثیر داشته باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر