امکان مخفی کردن آخرین بازدید به واتس اپ اضافه می‌شود

واتس‌اپ قصد دارد با اضافه کردن قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتر در بخش تنظیمات حریم شخصی، امکانات بیشتری را به منظور مدیریت هرچه بهتر حساب و گفتگوها در اختیار کاربران قرار دهد. 

امکان مخفی کردن آخرین بازدید به واتس اپ اضافه می‌شود

یکی از ویژگی‌های کاربردی واتس‌اپ که می‌تواند کاربران را در مدیریت گفتگوهای خود همراهی کند، امکان مخفی کردن زمان آخرین بازدید است.

اما درحال حاضر این قابلیت امکان شخصی‌سازی نداشته و کاربران هنگام استفاده از آن با برخی محدودیت‌ها مواجه هستند. حال توسعه دهندگان این پیام‌رسان درحال رفع محدودیت‌های مخفی کردن آخرین بازدید هستند.

طبق گزارش منتشر شده توسط حساب WABetaInfo اعلام شده است واتس‌اپ درحال انجام آزمایشاتی روی ابزارهای جدید شخصی‌سازی بخش حریم خصوصی برنامه است.

در حال حاضر برای نمایش یا عدم نمایش آخرین بازدید، عکس پروفایل و بیوگرافی تنها ۳ گزینه وجود داشته و امکان شخصی‌سازی آن وجود ندارد.

اما به نظر می‌رسد توسعه دهندگان واتس‌اپ قصد دارند این قسمت از تنظیمات مدیریت حساب را با تغییراتی بسیار کاربردی همراه کنند.

به ادعای حساب توییتری WABetaInfo تنظیمات تحت آزمایش واتس‌اپ به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند زمان آخرین بازدید، عکس پروفایل و بیوگرافی خود را برای افرادی مشخص مخفی کنند.

بدین صورت شما می‌توانید تعیین کنید چه کسانی اجازه دیدن زمان آخرین بازدید، عکس پروفایل یا بیوگرافی شما را داشته و چه کسانی از دیدن آنها محروم هستند.

گفته می‌شود ابزار شخصی‌سازی مورد اشاره فعلا در مراحل توسعه به سر می‌برند. اما اعلام شده است زمانی که این ویژگی آزمایشات نهایی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد، تمامی کاربران اندروید و iOS می‌توانند از آن استفاده کنند.

آیا تابحال از تنظیمات حریم خصوصی واتس‌اپ به جهت مخفی کردن زمان بازدید، عکس پروفایل و... استفاده کرده‌اید؟

در صورت در دسترس قرار گرفتن قابلیت فوق آیا از آن استفاده خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: امکان انتقال چت های واتس اپ از آیفون به اندروید فراهم شد

ارسال نظر