مراسم هشتم مارچ ؛ برنامه پیشروی شرکت وان پلاس برای علاقه مندان

رسانه کلیک - شرکت وان پلاس درحال آماده سازی خود برای مراسم هشتم مارچ است که انتظار می‌رود در آن از سری وان پلاس ۹ و اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کند.

مراسم هشتم مارچ ؛ برنامه پیشروی شرکت وان پلاس برای علاقه مندان

درست مثل سامسونگ، وان پلاس نیز برنامه های خود را برای معرفی نسل بعدی محصولات خود تغییر داده و قصد دارد تا بطور زود هنگام و در مراسم هشتم مارچ ، اقدام به رونمایی از جدید ترین گجت های خود کند. این اطلاعات از طرف مکس جمبور منتشر شده و توسط صفحه ای در یک وب سایت رسمی که به طور مبهم منتشر شده است با مضمون "چیز جدیدی در افق است".

طبق گزارشاتی که توسط ایشان آگاروال که یکی از افشا کنندگان اینترنتی است منتشر شده، در رویداد پیشروی وان پلاس، سری وان پلاس ۹ در کنار اولین ساعت هوشمند این شرکت معرفی خواهد شد. درحالی که قرار است وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو همراه با پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ معرفی شوند، مدل 9R که همان مدل لایت این سری به حساب می آید، از پردازنده اسنپدراگن ۶۹۰ استفاده خواهد کرد. البته قبل از این گفته شده بود که اسنپدراگن ۸۶۵ در این محصول قرار خواهد گرفت که به نظر می‌رسد این مسئله نقض شده است. این باعث می‌شود که دلیلی منطقی برای کاهش قیمت محصول فوق نسبت به مدل Nord وجود داشته باشد. شایان ذکر است که این گجت فقط در دو بازار عرضه خواهد شد که امریکا جز آنها نخواهد بود. همچنین ساعت مورد انتظار این شرکت در طی رویداد پیشرو معرفی خواهد شد. البته درباره این ساعت اطلاعات زیادی در دست نیست به جز اینکه گفته می‌شود این محصول مجهز به یک صفحه دایره ای بوده و احتمالاً از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده خواهد کرد. البته برای اطلاعات بیشتر لازم نیست خیلی منتظر بمانیم زیرا بدون شک پیش از اعلامیه رسمی، اطلاعات بیشتر در مورد این گجت منتشر خواهد شد.

ارسال نظر