مربی حرفه‌ای و تمام وقت برای تمرینات ورزشی

رسانه کلیک - برای رسیدن به آمادگی جسمانی بالا و تناسب اندام نیاز به ابزارهای مختلفی است. یکی از کاربردی‌ترین ابزار‌ها که در این مسیر شما را یاری می‌کند، داشتن یک مربی حرفه‌ای و خوب است که همیشه در دسترس‌تان باشد و در تمرینات ورزشی به شما کمک کند.

مربی حرفه‌ای و تمام وقت برای تمرینات ورزشی

داشتن همچین مربی قطعا میلیون‌ها تومان در ماه هزینه دارد. حال اینکه مربی همواره در دسترس شما نیست و فقط در زمان‌های مشخصی می‌توانید از او بهره‌مند شوید.

Personal Training Coach Premium Unlocked اپلیکیشن اندرویدی است که قصد دارد جای مربی تمرینات ورزشی شما را بگیرد و با در دسترس بودن همیشگی شما را در مسیر سلامتی و تناسب‌اندام همراهی کند. این اپلیکیشن کاربردی تمرینات مختلف ورزشی را به صورت مناسب به مخاطبانش ارائه می‌کند.

برنامه‌های ورزش درون این اپلیکیشن به صورت هدفمند قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید تمرین‌های مرتبط به هر عضله را به طور جداگانه انجام دهید و روی تمرینات خود تمرکز زیادی داشته باشید.

این اپلیکیشن از قابلیت گیمیفیکیشن بهره‌مند است و در هنگام تمرینات با پارامتر‌های متنوعی شما را تشویق و ترغیب به استفاده از آن می‌کند. از طرفی میزان شدت تمرینات و تعداد ست‌ها همگی دست شما است و می توانید آن‌ها را برنامه‌ریزی کنید.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Personal Training Coach اندروید:

پشتیبانی از مجموعه‌ای از برنامه‌های هدفمند با امکان ادغام آن‌ها

ساخت عضلات و از دست دادن چربی‌های بدن تنها در زمانی کوتاه

ضبط وزنه‌ها، تعداد هر ست و تکرار‌های انجام شده

نمایش پیشرفت‌های شما بر روی نمودار

سیستم افزایش وزن خودکار برای هر حرکت

تکرار حرکت برای جبران خطا ها

امکان سوییچ برنامه در دو واحد Kg و Ib

توضیحات ورزشی در رابطه با هر کدام از تمرین‌ها

ست‌های مخصوص برای گرم کردن بدن قبل از ورزش

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید به گوگل‌پلی مراجعه کنید: دانلود

ارسال نظر