مشاهده مراسم گوگل 2021 به صورت آنلاین؛ زمان دقیق کنفرانس و معرفی بخش‌های مختلف آن

رسانه کلیک – مراسم گوگل آی/او 2021 از امروز آغاز می‌شود. در ادامه شما را با بخش‌های مختلف و نحوه مشاهده این رویداد بزرگ و پرطرفدار آشنا می‌کنیم. 

مشاهده مراسم گوگل 2021 به صورت آنلاین؛ زمان دقیق کنفرانس و معرفی بخش‌های مختلف آن

گوگل آی/او (Google I/O) یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جهان است که هر سال نظر توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان تکنولوژی را به خود جلب می‌کند. این مراسم امسال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، کاملا به صورت مجازی برگزار می‌شود و افراد می‌توانند از هر کجای دنیا به تماشای آن بنشینند.

رویداد سه روزه گوگل 2021 از امروز (بیست و هشتم اردیبهشت) ساعت 20:55 به وقت تهران آغاز می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به یوتیوب گوگل، مراسم را به صورت زنده و رایگان تماشا کرده و از محصولات جدید ارائه شده توسط شرکت باخبر شوید. همچنین می‌توانید گزینه Reminder را فعال کنید تا به محض شروع مراسم، نوتیفیکیشن برای شما ارسال شود. گوگل از ساعت 21:30 دقیقه به معرفی محصولات اصلی خود می‌پردازد؛ از جمله سیستم عامل اندروید 12 که ظاهرا با تغییرات چشمگیری همراه است.

یکی دیگر از بخش های مهم مراسم امروز که از ساعت 23:45 شروع می‌شود بیشتر مختص توسعه‌دهندگان است. ظاهرا شرکت قصد دارد تا از تغییرات اعمال شده در محصولاتی همچون Flutter، Firebase، Jetpacks و سایر واسط‌های برنامه‌نویسی پرده‌برداری کند. برای مشاهده ادامه مراسم گوگل 2021 نیز می‌توانید روی لینک یوتیوب مخصوص توسعه‌دهندگان کلیک کنید.

البته مراسم بزرگ گوگل آی/او بخش‌های دیگری نیز دارد که کلیه آن­ ها از طریق یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی خود کمپانی پوشش داده می‌شود. توسعه‌دهندگان می‌توانند با ثبت نام خود در صفحه اصلی Google I/O ، به جلسات و کارگاه‌های تعاملی متعدد با موضوعاتی نظیر اپلیکیشن­‌های وب پیش‌رونده، ابزارهای توسعه‌دهنده، فلاتر، طراحی متریال، هوش مصنوعی ابری و غیره دسترسی پیدا کنند.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و جزییات مربوط به مراسم گوگل 2021 در مطالب بعدی با کلیک همراه باشید.

ارسال نظر