مشخصات باتری گوشی هوشمند موتورولا ریزر ۲۰۲۰ اعلام شد

رسانه کلیک - پس از انتشار تیزر رونمایی گوشی جدید موتورولا ریزر ۲۰۲۰ گزارش‌ها نشان می‌‌دهد این گوشی از فناوری ارتباطات 5G و شارژ ۱۸ واتی برخوردار است.

مشخصات باتری گوشی هوشمند موتورولا ریزر ۲۰۲۰ اعلام شد

طبق اطلاعات تاییدشده، این گوشی در نهم سپتامبر یعنی ۱۹ شهریورماه رونمایی خواهد شد. این گوشی هوشمند تاشو ویژگی‌ها و امکانات بیشتری نسبت به نسل قبل خود خواهد داشت. اکنون گزارش‌های جدید برخی ويژگی‌ها مانند میزان میزان ظرفیت موتورولا ریزر 5G را فاش می‌کنند. به نظر می‌رسد موتورولا ریزر ۲۰۲۰ که با نام ریزر5G نیز شناخته می‌شود، شامل ۲ باتری ۱۱۸۰ و ۱۴۵۳ میلی‌آمپرساعت باشد. در مجموع می‌توان گفت ظرفیت باتری این گوشی را به ۲۶۳۳ میلی‌‌آمپرساعت می‌رسد که برای محصولی با ۲ نمایشگر ظرفیت خوبی به شمار نمی‌‌رود.

با وجود این که موتورولا ریزر ۲۰۲۰ ظرفیت بالایی نسبت به نسل قبلی خود دارد. اما ظرفیت آن به محصولی مانند گلکسی زد فلیپ 5G سامسونگ نمی‌رسد. سامسونگ مدل‌های 4G و 5G گلکس زد فلیپ را به باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز کرده است که ظرفیت آن‌ها بسیار بیشتر از موتورولا ریزر ۲۰۲۰ است.

به نظر می‌رسد گوشی جدید موتورولا از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. طراحی آن نیز شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد؛ اما میزان حاشیه‌های آن در اطراف نمایشگر کاهش پیدا می‌کند.

ریزر 5G موتورولا شامل تراشه‌ اسنپدراگون ۷۶۵ با فرایند تولید هفت نانومتری است. این تراشه توانایی محاسباتی بسیار بیشتری نسبت به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ که در نسل قبلی گوشی‌های موتورولا به کار رفته است دارد. به نظر می‌رسد گوشی جدید موتورولا از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی برخوردار باشد. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان عرضه، قیمت و مدل‌های دیگر این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده است.

ارسال نظر