مشخصات سخت‌افزاری ایسوس ذن فون ۷ لو رفت

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد ایسوس ذن فون ۷ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ است و مدل پرو آن نیز از همین تراشته برخوردار خواهد بود.

مشخصات سخت‌افزاری ایسوس ذن فون ۷ لو رفت

می‌توان گفت گوشی‌های هوشمند ایسوس ذن‌فون ۷ و راگ فون ۳ در طراحی شباهت زیادی دارند و کدهای کرنل آن‌ها مشترک است؛ زیرا این محصولات از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند. در حال حاضر مشخص شده است که برخی برنامه‌نویسان با جست‌وجو در کدهای کرنل به اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری ایسوس ذن فون ۷ پی برده‌اند.

ایسوس ذن فون ۷ از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و با شماره سریال ZS670KS شناخته می‌شود. دلیل اتفاق نیز می‌تواند اشاره به اطلاعاتی که در حافظه کش به برخورداری دستگاه از فناوری FastConnect 6800 به‌جای FastConnect 6900 باشد. این مسئله نشان‌دهنده صحیح بودن برخی شایعاتی است که می‌گویند نسخه‌ استاندارد ایسوس ذن فون ۷ از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و مدل پرو آن نیز از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کند.

اطلاعاتی که فاش شده است نشان می‌دهد این گوشی از نمایشگر LCD ۶/۴ اینچی ساخت شرکت BOE با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل بهره می‌برد و نرخ نوسازی نمایشگر به ۶۰ هرتز می‌رسد. حسگر اثرانگشت این گوشی نیز در لبه‌های گوشی یا پنل پشتی آن قرار داده خواهد شد. به نظر می‌رسد این گوشی از درگاه کارت حافظه‌ میکرو اس‌دی استفاده کند. محصول جدید ایسوس دوربین چرخان دارد، اما در آن از برای کار گذاشته‌شدن دوربین سلفی در بالای نمایشگر از حفره یا بریدگی استفاده نشده است.

ماژول سه‌گانه دوربین این محصول روی موتور چرخان قرار دارد. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل به همراه حسگر IMX686 سونی و ابعاد ۱/۱ اینچ و اندازه پیکسل‌های ۰/۸ میکرومتر خواهد بود. در کنار دوربین اصلی آن نیز دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر IMX363 سونی قرار گرفته است که ابعادی معادل ۱/۲.۵۵ اینچ و ابعاد پیکسل ۱/۴ میکرومتر دارد. دوربین سوم نیز به‌منظور برخورداری دستگاه از حسگر 3D ToF در نظر گرفته شده است.

به‌نظر می‌رسد که این گوشی از نظر طراحی شباهت بسیاری با نسل پیشین خود داشته باشد. انتظار می‌رود ایسوس ذن فون ۷ پرو با قیمتی معادل ۵۰۰ یورو به بازار عرضه شود و نسخه‌ی استاندارد نیز قیمتی کمتر داشته باشد. در حال حاضر تاریخ عرضه محصولات جدید ایسوس مشخص نشده است و اطلاعات دقیقی درباره تفاوت بین نسخه پرو و استاندارد مشخص نیست.

ارسال نظر