مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۵ لو رفت

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۵ ابتدای مهرماه رونمایی شود. به تازگی مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند لو رفته است.

مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۵ لو رفت

گفته می‌شود گوگل پیکسل ۵ از صفحه نمایش۶ اینچی و پیکسل 4a 5G نیز از نمایشگر ۶/۲ برخوردار خواهند بود که طبق استاندارها ابعاد مناسبی دارند. با این وجود گوگل پیکسل ۵ از پیکسل 4a با پنل ۵/۸۱ اینچی بزرگتر هستند. اما به نظر می‌رسد یکسل ۵ به علت حاشیه‌های کمی که در اطراف خود دارد از نظر ابعاد کلی شبیه به پیکسل 4a باشد.

گفته می‌شود گوگل برای گوشی‌های هوشمند خود از صفحه نمایش OLED به همراه رفرش ریت ۹۰ هرتز استفاده کند و همین ویژگی را در نمایشگر پیکسل 4a 5G نیز به کار ببرد. احتمال دارد که زولوشن صفحه نمایش این دستگاه‌ها با فول اچ دی پلاس برابری کند.

گوشی هوشمند پیکسل ۵ به دوربین اصلی دوگانه مجهز است و دوربین دوم آن از نوع اولترا واید خواهد بود. برخلاف پیکسل ۴ که یک دوربین اصلی تکی تله فوتو دارد. گفته می‌شود گوگل قصد دارد برای این گوشی از باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کند. علاوه بر آن به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند باتری بزرگتری نسبت به پیکسل ۴ دارد. این دستگاه از فناوری شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و ۵ واتی معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

هر ۲ گوشی پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G از چیپست اسنپدراگون 765G برخوردار خواهند بود که پیکسل ۵ شامل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. رندرهای پیکسل ۵ شامل حفره درون نمایشگر برای استفاده از دوربین سلفی خواهند بود. همچنین سنسور اثرانگشت نیز روی پنل پشتی آن قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود طراحی دوربین این گوشی مانند پیکسل 4a است.

قیمت گوشی هوشمند پیکسل 4a 5G در آمریکا معادل ۴۹۹ دلار اعلام شده است اما در حال حاضر خبری درباره قیمت پیکسل ۵ منتشر نشده است. اما طبق مشخصات سخت‌افزاری لو رفته به نظر می‌رسد این گوشی معادل ۶۰۰ دلار به فروش برسد.

ارسال نظر