مشخصات کامل گلکسی بادز ۲ پیش از رونمایی لو رفت

شرکت سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۱۱ آگوست از جدیدترین محصولات خود همچون گلکسی فولد ۳، فلیپ ۳، واچ ۴ و بادز ۲ رونمایی کند. حال اطلاعات کامل هدفون بی‌سیم این کمپانی در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. 

مشخصات کامل گلکسی بادز ۲ پیش از رونمایی لو رفت

غول کره‌ای تا یک هفته دیگر طی مراسم آنپکد ۲۰۲۱ از جدیدترین گجت ‌های پرحاشیه خود پرده برداری کند. پیش از اطلاعات زیادی درباره محصولات مورد انتظار این شرکت منتشر شده بود. حالا افشا کننده‌ای با نام Snoopy در توییتر اقدام به انتشار اطلاعات کامل گلکسی بادز ۲ کرده است.

به ادعای فرد افشا کننده بادز ۲ از بلوتوث نسخه ۵.۲ پشتیبانی کرده و جنس بدنه آنها شیشه‌ای براق خواهد بود. بعلاوه این هدفون‌ها از ۲ فناوری کاربردی حذف نویز فعال (ANC) و حالت امبینت بهره خواهند برد.

هم‌چنین اعلام شده است هر هدفون دارای ۳ میکروفون با امکان شارژ بی‌سیم بوده و به دلیل حضور گواهینامه IPX7، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از آنها هنگام ورزش و فعالیت‌های روزانه خود استفاده کنند.

یکی از نکات مهم در انتخاب هدفون‌های بی‌سیم میزان عمر باتری آنها است. طبق اطلاعات منتشر شده گفته می‌شود گلکسی بادز ۲ می‌تواند در صورت فعال بودن حالت ANC پنج ساعت و در صورت غیرفعال بودن آن هشت ساعت دوام بیاورد.

حال اگر میزان شارژ ذخیره شده روی قاب نگهدارنده این گجت را در نظر بگیریم شما می‌توانید در صورت فعال بودن حالت ANC از بادزها ۱۳ ساعت دیگر نیز کار بکشید و در صورت غیرفعال بودن آن امکان استفاده از گلکسی بادز ۲ تا ۲۸ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته فرد افشا کننده هر هدفون از یک باتری لیتیومی ۶۱ میلی آمپری و قاب نگهدارنده آنها از یک باتری ۴۷۲ میلی آمپری بهره می‌برد. بعلاوه گفته می‌شود کاربران می‌توانند تنها با ۵ دقیقه شارژ کردن بادزهای پیشرو تا ۵۵ دقیقه به موسیقی دلخواه خود گوش دهند.

ارسال نظر