مشخصات و قیمت گلکسی بادز ۲ لو رفت

شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی از جدیدترین هدفون بی‌سیم خود رونمایی کند. حال مشخصات این محصول توسط یک افشاکننده معروف لو رفته است. 

مشخصات و قیمت گلکسی بادز ۲ لو رفت

به تازگی تیم WinFuture مشخصات کامل هدفون بی‌سیم جدید سامسونگ همراه قیمت آن در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

البته پیش از این نیز اطلاعات محصول پیشِ رو توسط چند افشاکننده دیگر منتشر شده بود اما اطلاعات جدید می‌تواند یک تاییدیه برای اخبار قبلی باشد.

طبق گزارشات جدید منتشر شده توسط این منبع مورد اعتماد، مشخصات کلی همراه قیمت هدفون‌های آینده سامسونگ منتشر شده است.

به گفته تیم وین‌فیوچر، گلکسی بادز ۲ همانند نسل قبلی خود با امضای کمپانی AKG همراه فناوری حذف نویز فعال (ANC) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

با توجه به میزان باتری قابل توجه استفاده شده درون هدفون‌های جدید سامسونگ، اعلام شده است گلکسی بادز ۲ در صورت فعال بودن تکنولوژی ANC می‌تواند ۲۰ ساعت و در صورت غیرفعال بودن ۳۰ ساعت دوام بیاورد.

همچنین اعلام شده است هدفون های مورد اشاره می‌توانند با ۵ دقیقه شارژ درون قاب نگهدارنده محصول، قابلیت پخش موسیقی تا یک ساعت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گفته تیم وین‌فیوچر، سامسونگ به منظور عملکرد هرچه بهتر میکروفون‌های این هدفون از ۳ میکروفون با قابلیت حذف نویز استفاده کرده است.

بعلاوه بکارگیری هوش مصنوعی ارتقا یافته و کنترل لمسی با قابلیت شخصی‌سازی بیشتر نسبت به نسل گذشته در گجت مورد اشاره می‌تواند استفاده از آن را برای کاربران آسان‌تر از همیشه کند.

از جمله ویژگی‌های کاربردی هدفون جدید می‌توان به دارا بودن گواهینامه IPX2 اشاره کرد. این بدان معناست شما می‌توانید با خیال راحت از محصول جدید در هنگام ورزش و انجام فعالیت‌هایی که باعث تعریق بدن می‌شود استفاده کنید.

در آخر درباره قیمت گلکسی بادز ۲ باید بگوییم این محصول با قیمت ۱۷۸ دلار به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

با توجه به قیمت اعلام شده به نظر شما هدفون جدید غول کره‌ای ارزش خرید دارد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر