مشخصات کامل گلکسی تب اکتیو 3 فاش شد

رسانه کلیک - گلکسی تب اکتیو 3 که به‌زودی رونمایی خواهد شد، یک تبلت بسیار مقاوم است و از پردازنده اگزینوس 9810 بهره می‌برد. 

مشخصات کامل گلکسی تب اکتیو 3 فاش شد

شرکت سامسونگ در اکتبر 2017 از گلکسی تب اکتیو 2 رونمایی کرد و اکنون قصد دارد که به‌زودی جانشین این تبلیت یعنی گلکسی تب اکتیو 3 را معرفی کند. این تبلت گواهی SIG بلوتوث دارد و به لطف افشاگران تاکنون می‌دانستیم که چیپست اگزینوس 9810، 4 گیگابایت رم و یک باتری 5050 میلی‌آمپرساعتی در این دستگاه قرار گرفته است.

یک تصویر از این تبلت فاش شده بود که نشان می‌داد سه دکمه فیزیکی پایین نمایشگر قرار گرفته‌اند. اکنون عکس واضح‌تری از این تبلت منتشر شده است. مشخصات بیشتری از آن را افشا کرده است. این تبلت یک نمایشگر LCD به اندازه 8 اینچ با رزولوشن 1920*1200 پیکسل دارد. روی این گوشی سیستم عامل اندروید 10 نصب شده است و در دو نسخه با حافظه داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت به بازار عرضه خواهند شد.

یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در قابل پشتی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای این تبلت در نظر گرفته شده است. همچنین بلوتوث نسخه 5 برای ارتباطات بی‌سیم در نظر گرفته شده است و یک قلم S همراه آن قرار دارد. این تبلت گواهی MIL-STD-810 دارد و یعنی که در شرایط سخت بسیار مقاوم خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این مدل نیز مانند مدل قبلی خود گواهی IP68 داشته باشد و ضد‌گرد و غبار باشد.

اطلاعات بیشتری از این تبلت در رسانه‌ها منتشر نشده است و باید منتظر اطلاعات بعدی و تاریخ رونمایی این تبلت باشیم.

ارسال نظر