مشکلات کد دستوری بسته حمایتی معیشتی برطرف شده است

رسانه کلیک – وزیر کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد:« مشکلات کد دستوری اعلام شده برای دریافت سبد معیشتی هم‌اکنون برطرف شده است و در دسترس مردم است.»

مشکلات کد دستوری بسته حمایتی معیشتی برطرف شده است

وزیر کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم هفته جهانی کارآفرینی در در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات کد دستوری اعلام شده برای دریافت سبد معیشتی و وضعیت آن گفت: «براساس تصمیم ستاد اقتصاد دولت در هفته اخیر قریب به ۶ ٠ میلیون نفر که از یارانه استفاده می‌کردند، از سبد حمایتی هم برخوردار شدند. اما بررسی آزمون وسع مردم بدون دسترسی به اطلاعات خانوار قطعا با خطاهایی روبه‌رو می‌شد. به همین خاطر برای جلوگیری از این خطا با همکاری وزارت ارتباطات شرایطی را فراهم کردیم.»

وزیر کار و رفاه اجتماعی افزود: «در این مورد سازمان فناوری اطلاعات کد دستوری # ۶۳۶۹* در اختیار مردم قرار داد تا آنهایی که فکر می‌کنند، مستحق دریافت سبد حمایتی هستند به این کد دستوری وارد شوند. شماره ملی خود را وارد و کد رهگیری دریافت کنند . انشالله مردم با رفع مشکل شبکه اینترنت به طور مستقیم به سامانه حمایت مراجعه و تقاضای خود را ارائه می‌کنند. با این تقاضا به همکاران ما اجازه می‌دهند تا وضعیت مالی آنها را بررسی کنیم.»

اوایل هفته گذشته هم‌زمان با قطعی اینترنت وزارت رفاه اعلام کرد که شهروندان می‌توانند از طریق کد دستوری # ۶۳۶۹* درخواست خود را برای دریافت یارانه اعلام کنند اما این کد دستوری به درستی کار نکرد و مشکلاتی گریبانگیر شهروندان شد.

شریعتمداری در پاسخ به اینکه این کد دستوری در چند روز اخیربا مشکلانی همراه بود تاکید کرد: «همکاری ما با وزارت ارتباطات بسیار خوب بوده است. فقط ٣ اپراتور در این زمینه با ما همکاری می‌کنند. برای ٢ اپراتور مشکلی ایجاد نشد. تنها یکی از اپراتورها که کاربر بسیاری هم دارد چند ساعت با مشکل فنی روبه‌رو شد که این مشکل رفع شد. من نیز هرچند دقیقه یک بار این کد دستوری را شماره‌گیری می‌کنم و دیگر مشکلی وجود ندارد.»

ارسال نظر