مشکل قطعی اینستاگرام برطرف شد؟

چند ساعت پیش بود که اعلام شد اینستاگرام در بسیاری از نقاط جهان با مشکل مواجه شده است. این خبر توسط کاربران در توییتر با عنوان قطعی سراسری اینستاگرام منتشر شد.

مشکل قطعی اینستاگرام برطرف شد؟

به نظر می‌رسد مشکل ایجاد شده روی هر ۲ نسخه اندروید و iOS اینستاگرام بوده و مشکل از سرورهای مرکزی این شبکه اجتماعی محبوب است.

البته طبق گزارشات منتشر شده مشکل اتصال اینستاگرام هیچ ارتباطی با فیسبوک و واتس‌اپ نداشته و هردو آنها درحال سرویس‌دهی همیشگی خود هستند.

با توجه به گزارشات منتشر شده توسط وب‌سایت Down Detector این اتفاق از اوایل ظهر کاربران را درگیر خود کرده است. البته با توجه به توییت‌های منتشر شده با هشتگ "instagramdown" به نظر می‌رسد کاربران هندی بیشترین درصد قطعی را نسبت به دیگر نقاط جهان تجربه کرده‌اند.

نکته جالب اینجاست که در زمان بروز مشکل عدم اتصال کاربران به اینستاگرام آلمان و آمریکا درحال استفاده بدون مشکل از این شبکه اجتماعی محبوب بوده‌اند.

اینستاگرام هنوز هیچ واکنشی نسبت به قطعی پیش آمده از خود نشان نداده است. درحال حاضر مشکل قطعی برای بسیاری از کاربران رفع شده است و هنوز مشخص نیست آیا این شبکه اجتماعی اعلامیه‌ای درباره مشکل قطعی منتشر خواهد کرد یا خیر.

طی ساعات اخیر آیا شما هم با مشکل پیش آمده مواجه شده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر