قفل آیفون 13 با اپل واچ باز نمی‌شود

کاربران اعلام کردند که قفل آیفون 13 با اپل واچ باز نمی‌شود. این باگی است که فقط روی جدیدترین مدل گوشی اپل دیده شده است.

قفل آیفون 13 با اپل واچ باز نمی‌شود

اپل روز یکشنبه در یادداشتی حمایتی اظهار داشت که ویژگی جذاب «باز کردن قفل آیفون با اپل واچ» برای آیفون 13 نیز قابل اجراست. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد قفل دستگاه خود را بدون Face ID یا رمز عبور و فقط با روشن کردن اپل واچ خود باز کنند.

باز کردن قفل آیفون با اپل واچ، بیشتر برای کاربرانی است که از ماسک یا عینک آفتابی استفاده می‌کنند و آیفون نمی‌تواند چهره آنها را تشخیص دهد.

برخی از کاربران iPhone 13s اعلام کرده‌اند زمانی که سعی در باز کردن گوشی خود با اپل واچ داشتند، پیامی دریافت کرده‌اند که می‌گوید «نمی‌توان با اپل واچ ارتباط برقرار کرد» یا اصلا قادر به تنظیم این ویژگی نیستند.

کاربرانی که iPhone 13s خریداری کرده‌اند، در روزهای اخیر گزارش دادند که به نظر می‌رسد این اشکال فقط روی جدیدترین گوشی اپل تاثیر گذاشته است. برخی دیگر بر این باورند که این ویژگی در مدل‌های قدیمی مانند iPhone X ،iPhone XS ،iPhone XR ،iPhone 11 Pro Max و iPhone 12 Pro Max خوب کار می‌کند.

قفل آیفون 13 با اپل واچ

لازم به ذکر است که فقط iPhone X و نسخه‌های بعدی گوشی‌های اپل می‌توانند از این ویژگی با ساعت Apple Watch Series 3 و نسخه‌های بالاتر استفاده کنند.

متاسفانه برای کاربران آیفون 13 که این ویژگی را دوست دارند، اپل راه حل سریع ندارد. و این فقط گزارشی است که به کاربران اطلاع دهد: مشکل از گوشی تلفن شما نیست و احتیاجی به تعمیر آن ندارید.

برخی از کاربران گزارش کردند که تنظیم مجدد کامل گوشی و اپل واچ مشکل را برطرف کرده است، اما به نظر می‌رسد که مشکلات زیادی را باید پشت سر گذاشت تا بتوان قفل گوشی آیفون را با ساعت اپل واچ باز کنید.

ارسال نظر