سامسونگ به زودی مشکل قابلیت پیام‌رسان دوگانه را در واتس اپ برطرف می‌کند

شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی مشکل استفاده از ویژگی Dual Messenger را که منجر به عدم ارسال فایل در واتس اپ می‌شود، رفع کند. 

سامسونگ به زودی مشکل قابلیت پیام‌رسان دوگانه را در واتس اپ برطرف می‌کند

اخیرا گزارشاتی مبنی بر مشکل قابلیت Dual Messenger گوشی‌ های سامسونگ در واتس اپ منتشر شده است. حال به نظر می‌رسد غول کره‌ای به دنبال راهی به جهت حل مشکل پیش آمده است.

ویژگی پیام‌رسان دوگانه در گلکسی‌های سامسونگ به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند بصورت جداگانه روی گوشی خود از پیام‌رسان‌های محبوب ۲ نسخه داشته باشند. اینکار باعث می‌شود تا کاربران بتوانند حساب کاری و حساب شخصی خود را به منظور مدیریت هرچه بهتر کارها از یکدیگر جدا کنند.

با این حال حضور یک ویژگی کاربردی در گوشی‌های هوشمند همیشه با مشکلات بزرگ و کوچکی همراه بوده است. این امر درباره "Dual Messenger" سامسونگ نیز صدق می‌کند و اخیرا گزارشاتی مبنی بر مشکل ارسال فایل در واتس اپ از طریق این قابلیت در فضای مجازی منتشر شده و سامسونگ به دنبال برطرف کردن آن است.

طبق گزارش منتشر شده، کاربران هنگام استفاده از واتس‌اپ دوم امکان دریافت و ارسال فایل‌ها را ندارند. غول کره‌ای نیز در انجمن خود اعلام کرده است بزودی مشکل ایجاد شده را توسط یک آپدیت نرم‌افزاری حل خواهد کرد.

اما تا زمان انتشار بروزرسانی ذکر شده سامسونگ به کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند پیشنهاد کرده است تا از طریق گالری یا برنامه My Files اقدام به ارسال تصویر یا فیلم مورد نظر خود کنند.

برای باز کردن فایل دریافت شده نیز تا زمان انتشار بروزرسانی، کاربران می‌توانند با فوروارد آنها به حساب کاربری اصلی خود و دانلود فایل مورد نظر از طریق واتس‌اپ اول خود اقدام به ذخیره تصاویر و فیلم‌های دریافتی کنند.

با اینکه از معرفی قابلیت پیام‌رسان دوگانه ۴ سال می‌گذرد، اما این ویژگی هنوز با مشکلاتی همراه است و ما امیدواریم تا سامسونگ بتواند بزودی مشکل ایجاد شده را برطرف کند.

آیا شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون مشکل ایجاد شده با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر