معافیت استخراج‌کنندگان آمریکایی بیت کوین از قوانین مالیاتی

اصلاحیه جدید ارائه شده به مجلس سنا که توسط یک سناتور دموکرات و دو سناتور جمهوری‌خواه معرفی شده است، احتمالا اواخر این هفته به رأی گذاشته می‌شود.

معافیت استخراج‌کنندگان آمریکایی بیت کوین از قوانین مالیاتی

لایحه جدید معافیت مالیاتی استخراجگران بیت کوین

حامیان صنعت ارزهای دیجیتال در مجلس سنای آمریکا اصلاحیه‌ای را در لایحه زیرساخت‌های دوحزبی ارائه کردند که استخراجگران و ارائه‌دهندگان خدمات را از قوانین جدید گزارش مالیات بر کارگزاران ارزهای دیجیتال معاف می‌کند.

مطابق بیانیه مطبوعاتی، این اصلاحیه روشن می‌کند که «منظور از "کارگزاران" فقط افرادی است که در صرافی‌هایی که مصرف‌کنندگان دارایی‌های دیجیتال را خریداری، فروش و معامله می‌کنند، است.»

این بدان معناست که اداره کل مالیات‌های درون‌مرزی (IRS) دیگر قادر نخواهد بود که از استخراجگران، مشارکت‌کنندگان و شرکت‌هایی که سخت‌افزار یا نرم‌افزار را برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال می‌فروشند، فعالیت‌های مشتریان خود یا کاربرانی که تراکنش‌هایشان را تأیید می‌کنند را درخواست کند.

بر اساس این لایحه، توسعه‌دهندگانی که دارایی‌های دیجیتال ایجاد می‌کنند نیز، درصورتی‌که کاربران "مشتری" آن‌ها نباشند، از نظارت بر تراکنش‌ها معاف خواهند بود.

این اصلاحیه توسط سناتور دموکرات، رون وایدن از اورگان و دو سناتور جمهوری‌خواه، سینتیا لومیس از وایومینگ و پت تومی از پنسیلوانیا ارائه شد.

سناتور وایدن در بیانیه‌ای اظهار داشت: «سرمایه‌گذارانی که بدهی مالیات ارزهای دیجیتال خود را پرداخت نمی‌کنند، یک مشکل واقعی هستند، اما این قانون در حالت اولیه خود بسیار گسترده است و به افرادی که قادر به پیروی از آن نیستند نیز اعمال می‌شود.»

لومیس در مطبوعات اعلام کرد: «دارایی‌های دیجیتال آمده‌اند که بمانند. درحالی‌که کارهای بیشتری باید انجام شود، این اصلاحیه گامی مسئولانه در جهت ادغام کامل دارایی‌های دیجیتال در بخش مالی ایالات متحده است.»

در یادداشتی برای مشتریان، تحلیلگران Beacon Policy Advisors نوشتند که این تغییرات نباید تهدیدی برای 28 میلیارد دلاری مالیاتی باشد که قانون‌گذاران انتظار دارند این سیاست طی 10 سال برای تأمین بودجه لایحه زیرساخت‌ها جمع‌آوری کند.

آنها نوشتند: «دامنه اصلاح شده این اصلاحیه سؤالاتی را در مورد کاهش احتمالی درآمد مورد انتظار از گزارشات ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است، اما ما معتقدیم که پرداخت 28 میلیارد دلار برای آن بدون تغییر خواهد بود.» کل بسته زیرساختی «تا اوایل هفته آینده» در مجلس سنا به رأی گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: امکان سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال برای مشتریان ثروتمند بانک «ولز فارگو» فراهم شد

ارسال نظر