دیجی کالا و عذرخواهی های پشتیبانی توییترش!

رسانه کلیک - نارضایتی کاربران صفحات اجتماعی از دیجی کالا سر درازی دارد. از چندین ماه پیش تا به امروز، شاهد این اعتراضات هستیم.

دیجی کالا و عذرخواهی های پشتیبانی توییترش!

چند ماه پیش کاربران این فروشگاه اینترنتی در اعتراض به اجناس تقلبی که به اسم جنس اصل و ضمانت اصالت کالای دیجی کالا به دستشان رسیده بود، با راه انداختن هشتگی با عنوان تحریم دیجی کالا دست به کار شده و کمپین تشکیل دادند. تعداد توییت های این قضیه به تعداد بالایی نرسیده بود که تیم این فروشگاه اینترنتی وارد عمل شدند و قضیه را فیصله دادند.

این روزها بعد از گذشت ماه ها، این فروشگاه اینترنتی با راه اندازی حساب کاربری توییتر با نام «پشتیبانی دیجی کالا» تصمیم گرفته در موارد بحرانی، سریع السیر وارد عمل شده و در پاسخ کاربرانی که معترضند دست به کار شود.

بررسی حساب توییتری پشتیبانی دیجی کالا نشان می دهد این فروشگاه اینترنتی همچنان در برخی موارد چون پشتیبانی، ضعف های زیادی دارد و عمده اعتراض کاربران در این راستاست.

این روزها معذرت خواهی های این فروشگاه اینترنتی تمامی ندارد و در روز بارها و بارها از کاربران عذرخواهی می کند. این عذرخواهی های ردیف شده عمدتا در پاسخ اعتراض کاربران به اجناس فیک است.

مینا در این رابطه در حساب توییترش نوشت: «‏‎باتری خیلی فله ای طور بود نه بسته بندی داشت نه پلمپ بود نه هولوگرام داشت! باطری اصلی نوت ۴ NFC داره که از برجستگیه پشت باتری جاش قابل رویته ولی برای من نداشت، راستش من چشم بسته به شما اعتماد داشتم حوصله عودت و دردسرم نداشتم بیخیالش شدم»

برخی کاربران حتی در اعتراض به کیفیت پایین برخی کالاهای این فروشگاه های اینترنتی پیشنهادات جالبی دارند.

مهدی با انتشار این توییت دوستانش را به این شکل راهنمایی کرده است: ‏‎«دیجی کالا خیلی ساله کیفیتش زیر سواله، شما از فروشگاه های دیگه ای خرید کن که سراسر ایران نمایندگی هم دارن و مطمئن باش جنساشونم اورجیناله»

مونا در رابطه با کیفیت پایین محصولات دیجی کالا این توییت را منتشر کرده است: «‏‎‎من آخرین دفعه چندتا محصول از دیجی کالا خریدم که مستقیم رفت تو سطل زباله. مثلا سیم شارژر خریدم از همون اول قطع بود.»

آرمان در رابطه با مشکل پشتیبان های دیجی کالا این توییت را منتشر کرده است: «دیجی_کالا بدترین، سفارش را بعد یک هفته می خوان ارسال کند، یکی از کالاهاشون تامین نیست میگن فردا زنگ میزنیم برای هفته بعد هماهنگ ‌می کنیم! پشتیبانیشون هم واقعا افتضاح و بی ادبه، بهشون میگم به من ربطی نداره که کالاتون تامین نشده میگه چرا اتفاقا به شما مربوطه، شما سفارش گذاشتین!»

اما در لابه لای توییت هایی که هشتگ دیجی کالا را نشانه رفته اند به نقطه قابل توجهی رسیدیم.

برخی کاربران به تغییر مقررات جدید این فروشگاه اینترنتی اشاره کرده و عنوان کرده بودند زمانی که کسی دو سال پیش در دیجی کالا ثبت نام کرده؛ طبیعتا در جریان شرایط و قوانین جدید دیجی کالا نیست. بهتر نیست در چنین زمان هایی با ارسال اس ام اس کاربران را در جریان تغییر شرایط بگذارید؟

آرش در این رابطه این توییت را منتشر کرده است: «دوستان درست میگن. کسی که قبلا ثبت نام کرده این قوانین رو ندیده. ‌طبیعتا باید فکری به حال این مساله بکنید. یک اس ام اس همگانی بفرستید یا هرکار دیگه برای خوانش قوانین جدید دیجی کالا»

جالب ترین مبحثی که در توییت های توییتر با آن مواجه شدیم، نگاه طنزآلود یکی از کاربران به عذرخواهی هایی که این فروشگاه اینترنتی ردیف می کند است!

او در حساب کاربری اش نوشته: «دیجی کالا اینطوریه که سفارش میدی و سفارشت به مشکل میخوره، زنگ میزنی پشتیبانی باهات بدرفتاری می کنند، بعد میایی اینجا توییت میکنی و میان اینجا زیر توییت دلجویی می کنند، حل مشکل رو از دیجی کالا یاد بگیرید.»

ظاهرا دیجی کالا هنوز هم با مشکل ضعف پشتیبانی و در مواردی اجناس فیک مواجه است. ظاهرا این فروشگاه برای حل بحران های پشتیبانی اقدامات جدی تری باید انجام دهد. دقیقا همانند چند ماه پیش که چاره را در افتتاح حساب توییتری یافت!

ارسال نظر