موتورولا به زودی از ۲ گوشی اج ۲۰ و اج ۲۰ فیوژن در هند رونمایی می‌کند

اواخر ماه جولای بود که موتورولا جدیدترین محصولات خود را با نام‌های اج ۲۰، اج ۲۰ لایت و اج ۲۰ پرو به بازار جهانی عرضه کرد. حال این کمپانی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی نوید معرفی سری اج ۲۰ را به کاربران هندی توییتر می‌دهد. 

موتورولا به زودی از ۲ گوشی اج ۲۰ و اج ۲۰ فیوژن در هند رونمایی می‌کند

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از کمپانی آمریکایی موتورولا به نظر می‌رسد این شرکت خود را برای مراسم رونمایی از ۲ محصول جدید خود در هند با نام‌های اج ۲۰ و اج ۲۰ فیوژن آماده می‌کند.

با توجه به گزارشات گفته می‌شود اج ۲۰ فیوژن در حقیقت نسخه تغییر نام یافته اج ۲۰ لایت بوده که با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان هندی قرار خواهد گرفت. هم‌چنین به نظر می‌رسد موتورولا قصد رونمایی از نسخه پرو این سری را در هند ندارد.

مشخصات اج ۲۰ و اج ۲۰ فیوژن

هردو این گوشی‌ها از یک صفحه نمایش اولد ۶.۷ اینچ با رزولوشن +FHD بهره می‌برند. ترکیب پنل جلویی باکیفیت مدل اج ۲۰ در کنار نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و پشتیبانی از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش می‌تواند تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش را در اختیار خریداران قرار دهد.

از طرفی اج ۲۰ فیوژن با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و حسگر اثر انگشت روی کناره دستگاه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وظیفه انجام انواع پردازش‌های سیستمی در اج ۲۰ بر عهده چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه رام بوده و این درحالی است که مدل اج ۲۰ فیوژن از پردازنده دایمنسیتی ۷۲۰ همراه حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه رام ۱۲۸ گیگابایت بهره‌مند خواهد شد.

از لحاظ نرم‌افزاری هردو گوشی به رابط کاربری MyUX مبتنی بر اندروید ۱۱ مجهز هستند.

در بخش دوربین هردو مدل از یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند و تفاوت بین اج ۲۰ و اج ۲۰ فیوژن در ۲ لنز دیگر است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده اج ۲۰ در کنار لنز اصلی خود از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپی بهره می‌برد. این درحالی است که اج ۲۰ فیوژن در کنار دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از لنز ۸ مگاپیکسلی سوپرواید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره‌مند است.

گفته می‌شود هردو گوشی مورد اشاره از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی خود بهره می‌برند.

در آخر باید بگوییم تامین انرژی در مدل اج ۲۰ توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ ۳۰ وات انجام می‌شود و نسخه ارزان‌قیمت اج ۲۰ فیوژن همراه یک باتری غول‌پیکر ۵۰۰۰ میلی آمپری همراه سرعت شارژ ۳۰ وات در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر