معرفی لانچر نیاگارا برای کاربران ساده پسند اندرویدی

رسانه کلیک - این روزها کاربران زیادی هستند که در گوشی اندرویدی خود از لانچر های مختلفی استفاده میکنند. ما امروز قصد معرفی لانچر نیاگارا را داریم.

معرفی لانچر نیاگارا برای کاربران ساده پسند اندرویدی

یکی از برنامه هایی که کاربران اندرویدی زیادی از آن استفاده میکنند، لانچر ها هستند تا علاوه بر تنوع در صفحه اصلی گوشی خود، بتوانند از ویژگی هایی که در لانچر پیش فرض گوشی آنها وجود ندارد، استفاده کنند.

ما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی لانچر نیاگارا بپردازیم.

یکی از ویژگی های اصلی این لانچر آسان سازی دسترسی به برنامه ها در زمان استفاده یک دستی از گوشی است. لانچر نیاگارا بعد چندین سال انتشار نسخه های مختلف آزمایشی، حال بصورت رسمی و کامل در پلی استور قرار دارد و قصد دارد تا جایگزین لانچر پیشفرض گوشی های زیادی شود. طراحی این لانچر به صورتی است که دسترسی به برنامه ها را در زمان استفاده یک دستی از گوشی، آسان میکند. یکی از ویژگی های کاربردی این لانچر، پین کردن برنامه های مورد علاقه کاربر است زمانی که برنامه ها پین شوند، بقیه برنامه ها به ترتیب الفبایی پشت سر هم قرار میگیرند. این برنامه از سرعت بسیار بالایی برخوردار است شما حتی می توانید برای پیدا کردن یک برنامه خاص دست خود را بر روی الفبای منوی برنامه ها بکشید تا سریع تر به برنامه مورد نظر برسید.

همچنین نیاگارا به شما این اجازه را می دهد تا ژست های حرکتی مختلفی را با کشیدن بر روی صفحه داشته باشید تا کارهایتان را به سرعت انجام شود. همچنین شما می توانید یک پیش نمایش از اعلانات برنامه های مورد علاقه خود در صفحه اصلی داشته باشید و با کشیدن انگشت تان بر روی آن، نوشته آن اعلان را بزرگ کنید بدون آنکه برنامه مورد نظر را باز کنید.

ویژگی های نام برده شده همه در نسخه رایگان این لانچر پر سرعت و کاربردی وجود دارند اما برای شخصی سازی بیشتر صفحه اصلی و یا ایجاد تنظیمات دلخواه بر روی ویجت ها، شما نیاز به پرداخت سالانه ۶ دلار هستید تا بتوانید از نسخه کامل این برنامه استفاده کنید.

این لانچر برای گوشی هایی با سایز بزرگ بسیار مناسب است البته استفاده از آن در گوشی های کوچک نیز پیشنهاد می شود، زیرا با استفاده از آن می توان بدون نیاز به باز کردن برنامه ها، اقدام به خواندن اعلانات آنها بطور کامل کرد. یکی از نکات مثبت نسخه رایگان این لانچر، عدم حضور تبلیغات مزاحم است که در کنار ارائه ویژگی های پایه ای رایگان، می تواند گزینه خوبی برای هر کاربری باشد.

آیا تا به حال از این لانچر استفاده کرده اید؟

لطفاً تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر