معرفی پلتفرم تکمیل خودکار رمز عبور توسط شرکت مایکروسافت

رسانه کلیک - به تازگی شرکت مایکروسافت یک بروزرسانی بزرگ برای برنامه احراز هویت خود منتشر کرده است. حال ما قصد داریم تا به معرفی پلتفرم تکمیل خودکار رمز عبور این برنامه بپردازیم.

معرفی پلتفرم تکمیل خودکار رمز عبور توسط شرکت مایکروسافت

اخیراً شرکت مایکروسافت اقدام به انتشار یک بروزرسانی بزرگ برای برنامه اهراز هویت خود منتشر کرده است که با استفاده از ویژگی جدید آن، کاربران میتوانند به مدیریت حرفه ای پسوورد های خود بپردازند. ما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی پلتفرم تکمیل خودکار رمز عبور مایکروسافت، که ویژگی جدید برنامه اهراز هویت این شرکت محسوب میشود بپردازیم.

از طریق این بروزرسانی، کاربر میتواند برای ورود به حساب های کاربری خود، از ویژگی تکمیل خودکار اطلاعات استفاده کند. این پلتفرم بر روی اندروید و آی او اس نیز از طریق اپلیکیشن اهراز هویت مایکروسافت کار میکند.

ذخیره اطلاعات ورودی بدان معناست که شما میتوانید به راحتی برای مشاهده اسناد خود و یا ورود به حساب های مختلف کاربری، در کمترین زمان ممکن به آنها در دستگاه های مختلف دسترسی داشته باشید. مایکروسافت همچنین یک افزونه برای مرورگر گوگل معرفی کرده است. از طریق آن می‌توان در صورت ذخیره اطلاعات بر روی مرورگر مایکروسافت، از آنها در مرورگر گوگل نیز استفاده کنید. این افزونه، عملکردی مشابه با ویژگی پر کردن اطلاعات خودکار داخلی کروم دارد. کاربر حتی می تواند تا به ویرایش یا حذف این اطلاعات از طریق افزونه نصب شده بپردازد و دیگر نیازی به اجرای مرورگر مایکروسافت نیست. این شرکت از ویژگی فوق به صورت نمایشی در ماه دسامبر رونمایی کرد، اما حالا می‌توان آن را به صورت رسمی دانلود و استفاده کرد.

بعلاوه امکان انتقال اطلاعات از دیگر برنامه های مدیریت رمز عبور به این پلتفرم مهیا شده است تا کاربر بتواند بدون نگرانی از دست رفتن اطلاعات خود، اقدام به انتقال اطلاعات خود به این پلتفرم کند. تمام اطلاعات شما به صورت رمزگذاری شده داخل این برنامه قرار می گیرد و برای دسترسی به آنها، شما نیازمند ارائه رمز عبور یا یکی از اطلاعات بایومتریک خود هستید.

ارسال نظر