معرفی ۱۰ برنامه اندرویدی برای برنامه نویسی با زبان C در سال ۲۰۲۱

رسانه کلیک - امروزه، برنامه نویسی به یکی از توانایی های مهم تبدیل شده است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با ۱۰ برنامه کاربردی جهت برنامه نویسی با زبان C در اندروید آشنا کنیم

معرفی ۱۰ برنامه اندرویدی برای برنامه نویسی با زبان C در سال ۲۰۲۱

امروزه، یکی از توانایی های مهمی که مهندسان کامپیوتر باید از آن آگاهی داشته باشند برنامه نویسی است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با ۱۰ برنامه کاربردی جهت برنامه نویسی با زبان C در اندروید آشنا کرده تا بتوانید به راحتی و با گوشی اندرویدی خود شروع برنامه نویسی کنید.

1. برنامه C Programming

این نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است و دروس را به طور موثری بیان می کند. این همان چیزی است که آن را در مقایسه با سایر برنامه های اندرویدی موجود در بازار، متمایز می کند.

ویژگی ها:

انواع نمونه برنامه های کوچک جهت درک بهتر

بازده مناسب هر پروژه برای یادگیری

سوال و جواب های از پیش تعیین شده و طبقه بندی شده

سوالات امتحانی برای بالا بردن سطح آگاهی کاربر

رابط کاربری خاص و جذاب

2. برنامه Learn Python

پایتون، یکی از پرطرفدار ترین زبان های برنامه نویسی بوده و مناسب برای کسانی است که برای یادگیری عجله دارند. این برنامه دارای امتحان های کوتاه و سرگرم کننده است تا در کنار بازی ها شما بتوانید این زبان را نیز یاد بگیرید.

ویژگی ها:

یادگیری قوانین پایه زبان پایتون

وجود انواع داده ها

قابلیت کنترل ساختار ها

وجود توابع و ماژول ها

توانایی کار کردن روی فایل های مختلف

3. برنامه Encode

انکود یکی دیگر از بهترین برنامه های اندرویدی برای برنامه نویسی با زبان C است. دروسی که در این برنامه وجود دارد یادگیری برنامه نویسی را برای کاربر آسان می کند. مدیر ویرایشگر کد کاملاً هوشمند که توسط جاوا اسکریپت که یکی از شناخته شده ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است، تأمین می شود.

ویژگی ها:

از طریق روش های عملی جدید برای یادگیری کد نویسی در هر مکان و زمان، کد های واقعی را در تلفن یا تبلت خود خواهید نوشت.

بعد از استفاده از این برنامه، شما بر قوانین HTML و CSS که دو زبان برنامه نویسی اساسی مورد استفاده در وب و وب سایت ها هستند، تسلط خواهید داشت.

برنامه مناسب برای تازه کاران

4. برنامه Programming Hub

با استفاده از این برنامه شما می توانید قواعد زبان برنامه نویسی ++C را در گوشی اندرویدی خود یاد بگیرید. البته شما از طریق این برنامه می توانید بسیاری از زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید. تمام نیاز های یادگیری برنامه نویسی شما در یک برنامه محصر به فرد برای تمرین روزمره شما در این اپلیکیشن وجود دارد.

ویژگی ها:

این برنامه شامل بیش از ۱۸۰۰ پروژه در ۱۷ زبان مختلف است.

برای اینکه یادگیری جالب تر بوده و کاربر کمتر خسته شود، برنامه نویسان این اپلیکیشن، از طریق روش هایی نوین و دقیق دروس را ارائه می دهند.

5. برنامه Udacity

دروس طراحی شده در این برنامه توسط مهندسین فیسبوک و گوگل طراحی شده اند. به همین دلیل دروسی که در این برنامه وجود دارد می تواند از شما یک برنامه نویس حرفه‌ ای بسازد. به خصوص برای یادگیری زبان C این برنامه بسیار مناسب است.

ویژگی ها:

یادگیری زبان های برنامه نویسی HTML, CSS, Javascript, Python, Java و دیگر زبان ها.

این برنامه تجربیات و نگاه شما به تکنولوژی را تغییر می دهد.

6. برنامه Learn Programming

Learn Programming یکی دیگر از بهترین برنامه های اندرویدی برای برنامه نویسی با زبان C است که هدف اصلی از ساخت آن ارائه دروس هوشمند فضای وب است. این برنامه برای یادگیری عناصر HTML5 نیز به کار می رود.

ویژگی ها:

یادگیری بیش از ۳۰ زبان برنامه نویسی.

برای پاسخ به انواع سوالات درباره زبان برنامه نویسی آماده باشید.

ابزار HTML5، توضیحات درباره تگ ها و...

تنظیمات شخصی سازی کامل

7. برنامه Solo Learn

این برنامه برای دانش‌آموزان گزینه مناسبی است تا بتوانند زبان های برنامه نویسی را از جمله زبان C یاد بگیرند. یکی از ویژگی های جالب این برنامه حضور گروه های مختلف دانش آموزی از سر تا سر دنیا است که یادگیری را برای دانش آموزان راحت تر می کند.

ویژگی ها:

کسب ایده های خلاقانه و جالب همراه با سرگرمی.

قابلیت پرسش و پاسخ حرف هایی برای رفع ابهامات و یادگیری سریع تر توسط بقیه کاربران برنامه.

8. برنامه Coursera

کورسرا یکی دیگر از بهترین برنامه های اندرویدی برای برنامه نویسی با زبان C است که شما می توانید از طریق آن به ۱۰۰۰ درس ارائه شده توسط بیش از ۱۴۰ دانش آموز برتر در سراسر دنیا دسترسی پیدا کرده و مهارت های خود را از برنامه نویسی پایتون و علوم اطلاعات گرفته تا عکاسی و موسیقی ارتقا دهید.

ویژگی ها:

قابلیت استریم آنلاین آموزشی در هر زمان، شما حتی می‌توانید ویدیو افراد دیگر را دانلود کرده و در زمانی دیگر به صورت آفلاین تماشا کنید.

این برنامه، یکپارچه سازی را بین یادگیری وب و برنامه، از طریق انجام دوره های آموزشی، آزمون ها و... به شما یاد می دهد.

9. برنامه Code Monk

این اپلیکیشن یکی از برجسته ترین برنامه های اندرویدی برای برنامه نویسی با زبان C است که می توانید با استفاده از آن، چگونگی برنامه نویسی را همراه با سرگرمی یاد بگیرید.

ویژگی ها:

یادگیری و پیشرفته هفته به هفته از طریق دروس بروز برنامه.

هر هفته شما دسترسی به جزئیات آموزش ها، مسائل پایه ای برنامه نویسی، الگوریتم ها، ساختار داده ها و... دارید

10. برنامه Enki

این برنامه نیز یکی از اپلیکیشن های مناسب است که برای یادگیری زبان برنامه نویسی C مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه بصورت رایگان قابل دانلود بوده اما پرداخت درون برنامه ای نیز دارد. خوبی این برنامه تدریس برنامه نویسی از مراحل پایه ای تا پیشرفته است.

ویژگی ها:

یادگیری انواع زبان های Javascript, Python, CSS, HTML

یک رابط کاربری ساده و تمیز

یادگیری همراه با بازی های کوتاه

امیدواریم که این مطلب کاربردی به شما بتواند توانایی انتخاب درست بین بهترین اپلیکیشن های برنامه نویسی را داده باشد.

ارسال نظر