آخرین وضعیت منع تردد جاده ای 30 مرداد | تردد در کدام جاده‌ها ممنوع است؟

بنا به اعلام تصمیم مشترک ستاد ملی مبارزه با کرونا و پلیس راه کشور در خصوص منع تردد جاده ای 30 مرداد، محدودیت تردد بین استانی اعلام شده برای تعطیلات تاسوعا و عاشورا کماکان تا 5 شهریور ماه ادامه دارد.

آخرین وضعیت منع تردد جاده ای 30 مرداد | تردد در کدام جاده‌ها ممنوع است؟

بر این اساس ممنوعیت تردد جاده‌ای و بین استانی که با تصمیم مشترک ستاد ملی مبارزه با کرونا و پلیس راهور کشور جهت کاهش ترددهای بین استانی در تعطیلات تاسوعا و عاشورا اعمال شده بود، منع تردد جاده ای 30 مرداد کماکان تا تاریخ 5 شهریور ماه برقرار است.

پیش از این در تاریخ 24 مرداد ماه یعنی زمان اعلام محدودیت‌های جدید ترافیکی، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده ناجا گفته بود: «اکنون ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز و ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند، لذا بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از ساعت ۱۲ ظهر ۲۴ مرداد ماه تا پنجم شهریور، منع تردد بین استانی اعمال شود؛ البته منع تردد فقط مختص بین استان‌هاست و تردد بین شهرهای یک استان ممنوعیتی ندارد.»

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرده بود: «بر اساس مصوبه مذکور، خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به همه شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین منع تردد شبانه در تمام شهرهای کشور اعم از نارنجی و زرد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه دارد.»

بیشتر بخوانید: جزئیات تعطیلی و ممنوعیت تردد ۵ روزه در کشور

گفتنی است بنا به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، بر این اساس تمام مجوزهایی که پیش از این تاریخ از سوی فرمانداری‌های استان‌ها برای تردد صادر شده بود هم لغو می‌شود. همچنین افرادی که بنا به هر دلیلی در این زمینه جریمه شده‌اند، جریمه آن‌ها دوبرابر می‌شود و باید ظرف مدت یک ماه پرداخت شود.

ارسال نظر