مدل‌های جدید موتورولا اج دارای سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هستند!

رسانه کلیک - شرکت موتورولا قصد دارد در سال جاری سه مدل جدید از گوشی اج را به دنیا معرفی کند. ظاهرا کلیه این مدل‌ها سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی دارند. 

مدل‌های جدید موتورولا اج دارای سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هستند!

موتورولا در حال آماده‌سازی گوشی‌های جدید اج است تا آن‌ها را در سال 2021 به بازار بفرستد. اخیرا اطلاعات اندکی به فضای راه پیدا کرده که مشخصات سه مدل از گوشی‌های موتورولا را تا حدودی برملا می‌کنند.

نخستین مدل گوشی موتورولا اج (Motorola Edge) با کدنام Berlin شناخته می‌شود. این محصول در دو نسخه مختلف به بازار اروپا و آمریکای شمالی راه پیدا می‌کند. هر دو نسخه مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه اصلی هشتند و برای پردازش داده‌ها از تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام کمک می‌گیرند. گویا شرکت قصد دارد نسخه گران‌تر 8/257 گیگابایتی را نیز به بازار بفرستد. هنوز معلوم نیست آیا این دستگاه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD را دارد یا خیر.

تفاوت عمده میان دو نسخه را می‌توان در سیستم دوربین جستجو کرد. نسخه عرضه شده در بازار اروپا به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. حال آنکه نسخه آمریکایی از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه مدل اول موتورولا اج به بازار ارائه نشده است. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را در سه رنگ سفید، سبز زمردی و قهوه‌ای خریداری کنند.

دومین مدل موتورولا دارای کدنام Pstar است و در سه رنگ آبی، مشکی و سفید عرضه می‌شود. این اسمارت فون تراشه اسنپدراگون 865 یا 870 کوالکام و مودم 5G اسنپدراگون X55 را در قلب خود دارد.

این محصول از نظر مشخصات دوربین درست مانند نسخه اروپایی برلین است. ظاهرا موتورولا قصد دارد مدل دوم را با حافظه رم 6/8 گیگابایتی و حافظه اصلی 128 گیگابایتی به دست خریداران برساند. البته شایعاتی نیز مبنی بر عرضه نسخه گران‌تر 12/256 گیگابایتی به گوش می‌رسد.

مدل آخر موتورولا اج با کدنام Kyoto شناخته می‌شود و قیمت کمتری نسبت به دو گوشی قبلی دارد. متأسفانه هنوز هیچ خبری درباره نوع پردازنده و ظرفیت حافظه در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. با این حال می‌دانیم سیستم دوربین آن مانند نسخه آمریکایی برلین از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی آن نیز بالای صفحه قرار گرفته است.

ارسال نظر