مچ بند هوشمند وان پلاس با قیمت باورنکردنی 40 دلار در راه است!

رسانه کلیک - مچ بند هوشمند وان پلاس (OnePlus) در طول شبانه روز حرکات شما را تحت نظر گرفته و لذت ورزش کردن را دوچندان می‌کند. این محصول با قیمت 40 دلار روانه بازار می‌شود.

مچ بند هوشمند وان پلاس با قیمت باورنکردنی 40 دلار در راه است!

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده، کمپانی وان پلاس قصد دارد علاوه بر یک اسمارت واچ جدید، مچ بند هوشمند 40 دلاری خود را نیز به بازار بفرستد.

ترکر تناسب اندام وان پلاس به احتمال زیاد مجهز به نمایشگر امولد (AMOLED) است و در کل شباهت بسیاری با Mi Band 5 شیائومی دارد. این گجت مقرون به صرفه در طول ساعات شبانه روز حرکات شما را زیر نظر گرفته و قادر است تا چند روز بدون نیاز به شارژ موقت دوام بیاورد.

ظاهرا وان پلاس قابلیت مقاومت در برابر آب را نیز به دستگاه جدید خود اضافه کرده است. بنابراین کاربران می‌توانند با خیال راحت به انجام ورزش‌های آبی و حرکات قدرتی بپردازند.

آیا دستبند هوشمند اعلان تماس‌ها را نیز نشان می‌دهد؟ آیا خواب کاربران را ردیابی می‌کند؟ آیا قابلیت نظارت بر ضربان قلب را نیز دارد؟ متأسفانه در حال حاضر نمی‌توان راجع به هیچ‌یک از این موارد اظهار نظر کرد. فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم وان پلاس چه تدابیری را برای برتری نسبت به شیائومی در نظر گرفته است.

نسخه جدید مچ بند هوشمند وان پلاس تا چند ماه دیگر راه خود را به اقصی نقاط جهان باز می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، شرکت چینی اوایل امسال از گوشی 150 دلاری وان پلاس 9 نیز رونمایی کرد. این محصول 150 دلاری تاکنون بازخوردهای خوبی از جانب کاربران دریافت کرده است. لذا به نظر می‌رسد وان پلاس در حال قدم گذاشتن در مسیر درستی است.

ارسال نظر