میت پد پرو 2 هواوی با حاشیه های فوق باریک و تراشه کرین 9000 از راه می رسد

رسانه کلیک - میت پد پرو 2 هواوی دارای حاشیه‌های بسیار باریک و نمایشگر نسبتا بزرگ 12.2 اینچی است و برای پردازش داده‌ها از تراشه کرین 9000 کمک می‌گیرد.

میت پد پرو 2 هواوی با حاشیه های فوق باریک و تراشه کرین 9000 از راه می رسد

شرکت هواوی رسما اعلام کرده که دوم ژوئن (دوازدهم خرداد) از نسل جدید تبلت های میت پد پرو 2 رونمایی می‌کند. این محصولات به سیستم‌عامل اختصاصی هارمونی مجهز شده‌اند و قابلیت پشتیبانی از نسل دوم قلم‌های M-Pencil را نیز دارند ( عرضه سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0 برای گوشی‌های هوشمند ).
به تازگی رندر جدیدی از تبلت های هواوی از سوی یک منبع ناشناس به فضای مجازی راه پیدا کرده که مشخصات ظاهری آن را تا حدودی برملا می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده در رسانه‌های چینی، نسل دوم میت پد پرو هواوی در دو نسخه و با پردازنده‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. نسخه وای-فای مجهز به تراشه کرین 9000 بوده و نسخه 5G دارای تراشه کرین 9000E است.

تبلت جدید از نمایشگر 12.2 اینچی (یا 12.6 اینچی) بهره می‌برد. شاید جالب باشد بدانید اندازه نمایشگر میت پد پرو تنها 10.8 اینچ است. این یعنی غول فناوری چینی به استفاده از نمایشگرهای بزرگ‌تر روی آورده و قصد دارد پا به پای سازندگان بزرگ پیش برود.

گفته می‌شود تبلت MatePad Pro 2 از نمایشگر LCD با رفرش ریت بالا استفاده می‌کند. البته احتمال تجهیز این دستگاه به نمایشگر اولد نیز وجود دارد. ظاهرا شرکت چینی در نظر دارد طی مراسم رونمایی، محصولات دیگر خود از جمله ساعت هوشمند هواوی واچ 3 را نیز به دنیا معرفی کند. شایان ذکر است این اسمارت واچ‌ها به نسخه جدید سیستم‌عامل HarmonyOS مجهز شده‌اند.

ارسال نظر