میت 40 هوآوی؛ گوشی با دوربین 50 مگاپیکسل و فریم کناری لمسی

رسانه کلیک - هوآوی امروز از سری گوشی‌های پرچمدار جدید خود رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، میت 40 با دوربین 50 مگاپیکسلی و فریم کناری لمسی است. 

میت 40 هوآوی؛ گوشی با دوربین 50 مگاپیکسل و فریم کناری لمسی

میت 40 هوآوی یک نمایشگر 6.5 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز دارد. هنوز هم تولید‌کنندگان گوشی نتوانستند نمایشگر 120 هرتزی را در کنار قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G برای گوشی‌های هوشمند فراهم کنند؛ زیرا هنوز راه‌حلی برای جلوگیری از تمام شدن سریع باتری پیدا نکرده‌اند.

این گوشی از چیپست پرچمدار Kirin 9000 که اولین چیپست 5 نانومتری 5G در دنیا است قدرت می‌گیرد. این چیپست یک پردازنده‌ گرافیکی Mali-G78 با 22 هسته پردازشی و یک پردازنده هشت هسته‌ای دارد که شامل یک هسته کورتکس A77 با فرکانس ۳.۱۳ گیگا‌هرتز، سه هسته کورتکس با فرکانس ۲.۵۴ گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز است.

هوآوی برای گوشی‌های پرچمدار خود دوربین‌های با کیفیتی را ارائه می‌دهد تا لذت عکاسی با گوشی هوشمند را برای کاربران خود به ارمغان آورد. میت 40 هم یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارد که در کنار دوربین‌های جانبی فوق عریض 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.2 و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

قابلیت جدیدی که هوآوی برای گوشی جدید خود در نظر گرفته و تاکنون در گوشی‌های هوشمند دیگر شاهد آن نبودیم، فریم کناری لمسی است و کاربران می‌توانند انتخاب کنند که میزان صدای گوشی را با لمس پنل سمت راست یا چپ کم و زیاد کنند.

باتری 4400 میلی‌آمپری این گوشی با شارژر 66 واتی تنها در 40 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود و از شارژ وایرلس سریع ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و سفید و با قیمت 899 یورو به بازار عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید که گوشی‌های جدید هوآوی از سیستم‌های موبایلی هوآوی یا HMS پشتیبانی می‌کنند.

ارسال نظر