مینی تی وی ؛ سرویس پخش فیلم جدید و رایگان آمازون

رسانه کلیک – آمازون سرویس پخش فیلم جدید و البته رایگان خود یعنی مینی تی وی (MiniTV) را به زودی راه‌اندازی می‌کند. این سرویس فعلا تنها در کشور هند قابل دسترس است.

مینی تی وی ؛ سرویس پخش فیلم جدید و رایگان آمازون

طی سال‌های اخیر و با ظهور سرویس‌های پخش فیلم جدید مانند دیزنی پلاس، عرصه رقابت برای شرکت‌هایی همچون آمازون تنگ‌تر شده است. البته این کمپانی بزرگ و پرآوازه همچنان مخاطبان بسیاری در پرایم ویدیو دارد و برنامه‌های اورجینال و جذابی را در سرویس خود به نمایش می‌گذارد.

افراد با عضویت در آمازون پرایم می‌توانند به سادگی به سرویس پخش فیلم دسترسی پیدا کنند. امکان تماشای برنامه‌ها به صورت مستقل و پس از پرداخت حق اشتراک نیز وجود دارد. اما تکلیف افرادی که از پس هزینه‌های اشتراک بر نمی‌آیند، چیست؟

شاید جالب باشد بدانید که سرویس IMDB TV در ایالات متحده بابت پخش تبلیغات، فیلم و سریال‌های مختلف را به صورت رایگان به مخاطبین خود عرضه می‌کند. حال آمازون قصد دارد تا با راه‌اندازی یک سرویس مشابه به نام مینی تی وی در هندوستان، از سایر رقبا پیشی گیرد.

طبق گفته‌های مقامات شرکت، این سرویس از طریق نسخه اندروید اپلیکیشن Amazon India قابل دسترسی بوده و محتوای آن فعلا روی برنامه‌های کمدی و اخبار فناوری، خوراک، مد و زیبایی متمرکز است. نسخه iOS اپلیکیشن نیز به زودی این قابلیت را دریافت خواهد کرد.

به گزارش XDA-Developers ، محتوای سرویس فعلا انحصاری بازار هند است؛ چراکه برخی عناوین موجود در فهرست یا محصول استدیوهای بزرگ کشور یعنی TVF و Pocket Aces هستند و یا قرار است توسط کمدین­ ها اجرا شوند.

گفتنی است که کاربران از زمان پخش برنامه‌های جدید چهره‌های سرشناس هندی همچون سجل کومار، مالویکا سیتلانی و جویتا جورج نیز مطلع خواهند شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا مینی تی وی می‌تواند سرویس‌های رایگان دیگر همچون فلیپ کارت ویدیو (که سال 2019 توسط فلیپ کارت در هند راه‌اندازی شده) را به چالش بکشد یا خیر.

ارسال نظر