می فولد شیائومی احتمالا دارای قابلیت انعطاف به سمت داخل است!

رسانه کلیک - پتنت جدیدی در فضای آنلاین منتشر شده که به گوشی انعطاف‌پذیر می فولد شیائومی اشاره می‌کند. این دستگاه به سمت داخل تا شده و دارای نمایشگر بدون انتها است.

می فولد شیائومی احتمالا دارای قابلیت انعطاف به سمت داخل است!

می فولد شیائومی و پتنت جدید کمپانی چینی

کمپانی شیائومی تاکنون پتنت های متعددی را برای گوشی‌های انعطاف‌پذیر به ثبت رسانده است. می فیکس فلیپ با طراحی صدفی و می میکس فولد از جمله ابتکاراتی به شمار می‌آیند که کمپانی چینی مشغول فعالیت روی آن‌ها است.

با این حال، به نظر می‌رسد که مجددا پتنت جدیدی از کمپانی شیائومی در فضای آنلاین منتشر شده که به یک دستگاه انعطاف‌پذیر منحصر به فرد اشاره می‌کند. به لطف رسانه خبری LetsGoDigital تصاویر مفهومی متعلق به گوشی می فولد انعطاف‌پذیر شیائومی به نمایش گذاشته شده‌اند.

سال گذشته، یک پتنت از کمپانی خلاق شیائومی در CNIPA به ثبت رسید. اسناد مربوطه به تازگی عرضه شده و طراحی محصول احتمالی شرکت چینی را توصیف می‌کنند. طبق تصاویر ارائه‌شده در این اسناد، گوشی انعطاف‌پذیر آینده دارای نمایشگر بدون انتها است که به سمت جلو تا می‌شود.

مشابه این طراحی قبلا در گوشی انعطاف‌پذیر میت Xs هواوی مشاهده شده است. اما میت Xs به سمت بیرون تا می‌شود. در ضمن، فاکتور فرم می فولد به طور کلی باریک‌تر از میت Xs است.

به علاوه، یک قاب عمودی در جانب دستگاه به چشم می‌خورد که تمام دکمه‌ها و اتصال‌دهنده‌ها روی آن قرار گرفته‌اند. این گوشی همچنین دارای بلندگو، میکروفون و شیار سیم‌کارت در قسمت بالا و اتصال‌دهنده USB نوع C در قسمت پایین است.

با تمام این تفاسیر، کمپانی چینی هنوز حرفی در مورد گوشی انعطاف‌پذیر منحصر به فرد خود نزده است. اما بدون شک اخبار بیشتری درباره انعطاف‌پذیرهای Mi از جمله گوشی می فولد شیائومی تا اواخر سال جاری در دست اصحاب رسانه قرار می‌گیرد. دو گوشی می میکس فلیپ و می میکس فولد احتمالا در همین سال عرضه خواهند شد.

ارسال نظر