نارضایتی کاربران از برخی خصوصیات گوشی های هوشمند جدید

رسانه کلیک - بیش از 20 هزار کاربر با شرکت در یک نظرسنجی، نارضایتی خود نسبت به برخی خصوصیات گوشی های هوشمند جدید ، از جمله حذف شارژر در بسته بندی و تداوم استفاده از دوربین 2 مگاپیکسلی در محصولات را اعلام کردند.

نارضایتی کاربران از برخی خصوصیات گوشی های هوشمند جدید

همانطور که می دانید محبوب ترین ویژگی که این روزها برای طراحی گوشی های هوشمند جدید مطرح می شود، استفاده از دوربین سلفی درون نمایشگری است. این محصولات به طور عمده در اوایل سال 2020 به بازار آمدند. البته خصوصیات دیگری نیز برای محصولات ترند شد که برخی از آن ها چندان به مذاق افراد خوش نیامده است.

بیش از 20 هزار کاربر با شرکت در یک نظرسنجی، به شدت نسبت به سنسورهای ماکرو و تشخیص عمق به کار رفته در ماژول دوربین محصولات به شت ابراز نارضایتی کرده و آن ها را بی مصرف خواندند. ویژگی بعدی که مورد انتقاد افراد قرار گرفته، حذف شارژر و برخی لوازم جانبی دیگر از بسته بندی محصولات است؛ ایده ای که ابتدا توسط اپل پایه ریزی شد. شیائومی نیز هنگام عرضه می 11 از این روش پیروی کرد. البته کاربرانی که گوشی شیائومی را خریداری نمودند، شارژر را نیز به عنوان اشانتیون و به صورت رایگان دریافت کردند.

طبق این نظرسنجی مشکل قابل توجه دیگر در بازار گوشی، کمبود اسمارت فون های معمولی و پرچمداران کوچک در بازار است. شاید جالب باشد بدانید که افراد بسیاری به تحسین گوشی آیفون 12 مینی پرداخته و آن را سرمشقی برای شرکت های دیگر دانسته اند.

نکته بعدی که سبب رنجش کاربران شده، استفاده از باتری کوچک در محصولات به منظور افزایش سرعت شارژ است. پشتیبانی از شارژ سریع بالای 100 وات خیلی زود سرتیتر خبرها شد؛ حال آنکه به عقیده مردم قابلیت نگه داری شارژ بسیار مهم تر از سرعت شارژ دستگاه است. استفاده از اسکلت پلاستیکی و حذف دوربین تله فتو در برخی گوشی های هوشمند جدید نیز از جمله عوامل نارضایتی هستند.

ارسال نظر