نبرد آنر و اپل با معرفی Honor 50 آغاز شد | روزهای سخت در انتظار غول آمریکایی!

رسانه کلیک - شرکت آنر طی کنفرانسی در شانگهای، اولین پرچمدار خود را که بدون کمک هواوی تولید شده، معرفی کرد. حضور این دستگاه در واقع شروع نبرد آنر و اپل است. 

نبرد آنر و اپل با معرفی Honor 50 آغاز شد | روزهای سخت در انتظار غول آمریکایی!

صبح دیروز شرکت آنر از جدیدترین گوشی‌های خود یعنی سری Honor 50 رونمایی کرد. دستگاه‌های جدید که با نام‌های Honor 50 SE ،Honor 50 Pro ،Honor 50 شناخته می‌شوند، حرف‌های زیادی برای گفتن به رقیب آمریکایی خود یعنی اپل دارند.

سه محصول معرفی شده در واقع اولین گوشی‌هایی هستند که آنر بدون کمک گرفتن از کمپانی مادر (هواوی) تولید کرده است. به همین دلیل است که امکان استفاده از خدمات موبایلی گوگل برای آنها فراهم شده و کاربران می‌توانند بدون نگرانی فقدان اپلیکیشن‌های گوگل، از گوشی‌های جدید این شرکت استفاده کنند.

به گفته ژائو مینگ، مدیرعامل این شرکت چینی، آینده تلفن‌های هوشمند گران‌قیمت در دستان ما خواهد بود و شرکت آنر مطمئنا می‌تواند به یک موفقیت بزرگ برسد.

وی ادعا می‌کند که اپل پس از بیرون انداختن هواوی از بازار جهانی، به سرعت در حال بازگشت به رشد سابق خود است. به گفته ژائو، این بدان معنی است که تنها نبرد آنر و اپل می‌تواند بازی را به نفع چین تمام کند. از نظر او، آنر از نظر عملکرد و تجربه کاربری باید با محصولات اپل مطابقت داشته یا حتی از آنها فراتر رود.

آقای مینگ بر این باور است که مهمترین چیز برای رقابت در بازار گوشی‌های گران‌قیمت، ساخت فناوری‌های داخلی است.

وی عنوان کرد: "اگرچه محصولات پرچمدار بسیاری از دوستان به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز هستند، اما این مسئله نتوانسته است رقابت درستی بین محصولات هر شرکت ایجاد کند."

دو گوشی Honor 50 و Honor 50 Pro اولین گوشی‌هایی هستند که از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ استفاده می‌کنند. هر دو این دستگاه‌ها از یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سرعت شارژ فوق‌العاده ۱۰۰ وات بهره می‌برند. نسخه SE که ارزان‌ترین مدل در سری معرفی شده است، از پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰ و یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. به گفته این شرکت چینی، هر سه مدل یاد شده از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

بعلاوه، آقای مینگ اعلام کرد که در آینده، سری گوشی‌های شرکت آنر به ۴ شاخه اصلی مجیک، دیجیتال، اکس و پلی تقسیم می‌شوند. طبق برنامه این کمپانی، سری مجیک قرار است در بالاترین رده محصولات هوشمند شرکت قرار گیرد که شامل گوشی‌های تاشو و... می‌شود.

سری دیجیتال در واقع میان‌رده‌های کمپانی خواهند بود و سری اکس/پلی نقش پرچمداران خوش‌قیمت شرکت را بازی خواهند کرد.

حال باید دید که این کمپانی چینی چه برنامه‌های هیجان‌انگیزی را برای جذب مشتریان در سر می‌پروراند.

به نظر شما آیا آنر می‌تواند در آینده جایگاه اپل را تصاحب کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران ‌کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر