نسخه بتا 1 جدید اپل برای سیستم عامل‌های مختلف عرضه شد

رسانه کلیک - اپل به‌تازگی نسخه جدید بتا 1 را برای سیستم عامل‌های مختلف عرضه کرده و آن‌ها را جهت آزمایش در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است.

نسخه بتا 1 جدید اپل برای سیستم عامل‌های مختلف عرضه شد

کمپانی اپل به‌تازگی نسخه Beta 1 سیستم عامل‌های مختلف از جمله iOS 17.7، iPad 14.7، tvOS 14.7، watchOS 7.6 و macOS Big Sur 11.5 را برای توسعه‌دهندگان با اهداف آزمایشی ارائه کرده است. جالب اینکه بیلدهای بتا 1 جدید پیش از عرضه عمومی iOS 14.6، iPad 14.6، tvOS 14.6، watchOS 7.5 و macOS Big Sur 11.4 در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفته است. برای آگاهی از جزئیات بیشتر در خصوص ویژگی‌های نسخه جدید با ما همراه باشید.

نسخه بتا 1 جدید اپل برای سیستم عامل‌های iOS 17.7، iPad 14.7، tvOS 14.7، watchOS 7.6 و macOS Big Sur 11.5

اگر شما به عنوان یک توسعه‌دهنده مشغول به کار باشید، هم‌اینک می‌توانید نسخه بتا 1 جدید اپل را از مرکز توسعه‌دهندگان دانلود و نصب کنید. ناگفته نماند که کمپانی کوپرتینویی روز دوشنبه بیلد RC سیستم عامل iOS 14.6 را عرضه می‌کند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که نسخه نهایی در طی هفته آتی منتشر شود. به‌علاوه، احتمال می‌رود که سایر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری نیز به همراه iOS 14.6 عرضه شوند.

با استفاده از پروفایل پیکربندی مناسب که در دولوپر سنتر قید شده است، می‌توانید بیلدهای Beta 1 جدید اپل برای سیستم عامل‌های iOS 14.7 و iPad 14.7 را روی دستگاه‌های سازگار نصب کرده و از آن‌ها استفاده کنید. در ضمن، macOS 11.5 از طریق مکانیزم به‌روزرسانی نرم‌افزار در بخش System Preferences قابل نصب روی سیستم‌های مک است. توجه داشته باشید که پروفایل پیکربندی سیستم عامل مک نیز در دولوپر سنتر ارائه شده است.

به غیر از بیلدهای Beta 1 جدید اپل برای سیستم عامل‌های iOS 14.7 و macOS 11.5، بتا 1 برای tvOS 14.7 نیز در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفته، که با استفاده از Xcode می‌توان آن را روی مدل‌های تلویزیونی سازگار نصب کرد. در نهایت، از طریق اپلیکیشن مخصوص روی آیفون، می‌توانید بتا 1 برای سیستم عامل watchOS 7.6 را روی مدل‌های سازگار ساعت هوشمند اپل نصب کنید. برای این کار، ابتدا به بخش General رفته و به قسمت Software Update بروید. مجددا اطمینان حاصل کنید که پروفایل پیکربندی مطابق با تذکرات دولوپر سنتر باشد.

هنوز نمی‌توان درباره ویژگی‌های جدید در نسخه‌های ارتقا یافته سیستم عامل‌ها اظهارنظر کرد. به بیان بهتر، باید منتظر ماند تا توسعه‌دهندگان مشغول کار با نسخه جدید شده و نتایج را به اشتراک بگذارند.

ارسال نظر