نسخه موبایلی بازی های پلی استیشن به گوشی‌های هوشمند می‌آید

رسانه کلیک - طبق گزارشات منتشر شده، شرکت سونی قصد دارد تا از نسخه موبایلی بازی های پلی استیشن که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، رونمایی کند. 

نسخه موبایلی بازی های پلی استیشن به گوشی‌های هوشمند می‌آید

جیم ریان، مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی اعلام کرده است که در آینده از نسخه موبایلی بازی های پلی استیشن که بین مردم محبوبیت بالا پیدا کرده‌اند، رونمایی خواهد شد. به نظر می‌رسد که این شرکت ژاپنی قصد دارد تا فعالیت‌های امسال خود را در زمینه تلفن‌های هوشمند گسترش داده تا بتواند بین کاربران محبوبیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کند.

آقای ریان در رویداد Invester Relation Day این شرکت اعلام کرد که اقدامات زیادی به‌جهت ساخت مجموعه بازی‌های سونی برای تلفن‌های هوشمند صورت گرفته است که می‌تواند تاثیر مستقیمی روی آمار کاربران شرکت داشته باشد.

پیش‌بینی می‌شود که توسعه اینگونه بازی‌ها برای سونی می‌تواند مسیر رشد برند پلی استیشن را به‌طور قابل توجهی تغییر دهد. گفتنی است که در سال‌های اخیر، شرکت‌های زیادی همچون مایکروسافت، نینتندو، فورت‌نایت و حتی گوگل، کاربران خود را به سمت بازی‌های موبایلی سوق داده‌اند.

با توجه به توان پردازشی بالای تلفن‌های هوشمند آینده، حضور بازی‌های گرافیکی و سنگین در این دستگاه‌ها دور از انتظار نیست. اگرچه انتظار نمی‌رود که سونی در کوتاه مدت بازدهی در برنامه بازی‌های موبایلی داشته باشد. اما زمانی که زیرساخت تلفن‌های هوشمند و بازی‌های آن آمادگی ارائه به مشتریان را پیدا کند، می‌تواند دنیای گوشی‌های هوشمند را با تحولی عظیم همراه کند.

در واقع، انجام این کار به گسترش بازی‌های تولید شده توسط کمپانی در دیگر پلتفرم‌ها کمک بسزایی کرده و با توجه به بازخورد‌های جدید توسط بازیکنان، این شرکت ژاپنی می‌تواند اکوسیستم بازی‌های موبایلی خود را با پیشرفت‌های قابل توجهی همراه کند.

برخی منابع ادعا می‌کنند که سونی در اولین سال ورود به زمینه بازی‌های موبایل، ساخت تعداد زیادی از بازی‌های محبوب خود را در دستور کار قرار خواهد داد. البته در حال حاضر، سونی برنامه دقیق خود را ارائه نداده است. برای مثال هنوز معلوم نیست که عرضه یک بازی به‌طور همزمان در اندروید و آی‌او‌اس انجام خواهد شد یا به صورت جداگانه. اما بدیهی است که با توجه به محبوبیت بالاتر سیستم‌عامل اندروید، ساخت بازی‌ها برای آن در اولویت قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر