اپل از نسخه جدید هدفون بیتس استودیو ۳ رونمایی کرد

به تازگی اپل از نسخه جدید هدفون‌های بیتس استودیو ۳ رونمایی کرده است که از لحاظ ظاهری می‌تواند توجه بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه فناوری را به سوی خود جلب کند. البته این محصول فعلا برای فروش در دسترس قرار نگرفته است. 

اپل از نسخه جدید هدفون بیتس استودیو ۳ رونمایی کرد

اخیرا غول فناوری آمریکایی با همکاری آقای ساموئل رز از یک نسخه خاص هدفون بیتس استودیو ۳ با نام "A-Cold-Wall" همراه فناوری ANC رونمایی کرده که در طراحی ظاهری آن از یک تخته سنگ دریایی الهام گرفته شده است.

برخلاف بادزهای بیتس استودیو این هدفون از پردازنده W1 اپل برای انجام عملیات‌های مختلف بهره می‌برد. بعلاوه شما با یک‌بار شارژ آن می‌توانید در حالت ANC فعال تا ۲۲ ساعت از هدفون خود استفاده کنید.

به گفته اپل کاربران می‌توانند به لطف حضور فناوری شارژ سریع با ۱۰ دقیقه شارژ دستگاه تا ۳ ساعت به موسیقی‌های دلخواه خود گوش دهند.

از دیگر قابلیت‌های هدفون معرفی شده می‌توان به صدای بسیار باکیفیت آن، امکان نگهداری باتری تا ۴۰ ساعت در صورت خاموش بودن حالت ANC، برقراری تماس، کنترل موسیقی درحال پخش و دارا بودن گوشی‌های بسیار نرم به منظور استفاده از هدفون برای ساعت‌های طولانی اشاره کرد.

لازم به ذکر است محصول جدید اپل هنوز در حالت "Coming Soon" قرار داشته و بزودی کاربران می‌توانند آنها را با قیمت ۳۵۰ دلار تهیه کنند.

ارسال نظر