نسخه ویژه وان پلاس واچ در چهاردهم ماه میلادی جاری معرفی خواهد شد

رسانه کلیک - اوایل امروز بود که خبر رسمی معرفی نسخه ویژه وان پلاس واچ در فضای اینترنت منتشر شد که گفته می‌شود این ساعت هوشمند در تعداد محدود به بازار عرضه خواهد شد. 

نسخه ویژه وان پلاس واچ در چهاردهم ماه میلادی جاری معرفی خواهد شد

امروز صبح خبر رسمی معرفی ساعت جدید شرکت وان پلاس تا دو روز آینده منتشر شد که گفته می‌شود این نسخه ویژه وان پلاس واچ در تعداد محدودی به بازار عرضه خواهد شد. از این رو می توان انتظار داشت که این بار با گجت خاصی مواجه باشیم. این خبر توسط اکانت رسمی شرکت و در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد که باعث هیجان‌زده شدن بسیاری از طرفداران این برند چینی شد.

درباره ساعت هوشمند این شرکت که هم اکنون در بازار موجود است، باید بگوییم که این ساعت از قاب گرد از جنس فولاد ضد زنگ تشکیل شده که سطح آن صیقلی است. این گجت همچنین از نمایشگر ۱.۳۹ اینچی از نوع آمولد (AMOLED) و وزن ۷۶ گرم بهره می‌برد.

حال در مورد نسخه ویژه پیش‌رو می‌توان گفت که این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایشی از جنس یاقوت و جنس بدنه فلزی بوده که قاب میانی آن از آلیاژ کبالت ساخته شده است. با نگاهی به تصویر منتشر شده، می‌توان متوجه شد که قاب دور ساعت به رنگ طلایی است که با نسخه های استاندارد تفاوت دارد؛ از این گذشته، بند آن نیز از جنس چرم است. از طرف دیگر، این نسخه سفارشی ساعت وان پلاس از قرار معلوم در یک بسته بندی‌ خاص و جدید عرضه می‌شود.

متاسفانه شرکت OnePlus اطلاعات دیگری درباره این ساعت جذاب منتشر نکرده است اما با توجه به مشخصات نسخه عادی این محصول، انتظار می‌رود که ویژگی‌های داخلی این محصولات با یکدیگر مشابه باشند. برای مثال به احتمال قوی در نسخه ویژه نیز شاهد پردازنده STM32، یک گیگابایت حافظه رم در کنار چهار گیگابایت حافظه داخلی باشیم.

از دیگر امکاناتی که در نسخه استاندارد این ساعت مشاهده می‌شود، سنسور تشخیص اکسیژن خون، جی‌پی‌اس و قابلیت شارژدهی باتری به مدت چهارده روز است.

به نظر شما این ساعت در مقابل رقبایش از قبیل سامسونگ گلکسی واچ و اپل واچ حرفی برای گفتن دارد؟

ارسال نظر