نمایشگرهای رول شدنی و کشویی سامسونگ دیسپلی در سال 2021

رسانه کلیک - سال 2021 رقابت بین غول های فناوری در عرضه نمایشگرهای رول شدنی و کشویی تنگ تر خواهد شد، چرا که کمپانی سامسونگ دیسپلی نیز پا به عرصه رقابت می گذارد.

نمایشگرهای رول شدنی و کشویی سامسونگ دیسپلی در سال 2021

کمپانی های ال جی و اوپو در طی چند ماه اخیر، از گوشی های هوشمند با نمایشگرهای رول شدنی رونمایی کرده اند. اما به نظر می رسد که یکی دیگر از غول های بزرگ فناوری پا در عرصه رقابت گذاشته است.

ونگ یانگ چویی، معاون ارشد سامسونگ دیسپلی به تازگی اعلام کرده که این شرکت با ایجاد فاکتورهای فرم خلاقانه نظیر نمایشگرهای رول شدنی و کشویی، سعی دارد تا حضور خود در بازار نمایشگر را تقویت کند. نمایشگرهای رول شدنی و کشویی سامسونگ دیسپلی در سال 2021 عرضه خواهند شد.

البته ونگ یانگ چوی اشاره ای به کاربرد این نمایشگرها در گوشی های هوشمند نکرده است. اما سامسونگ در سال 2019 پتنتی از یک گوشی رول شدنی را به ثبت رسانده که شبیه به محصولات اوپو و ال جی است.

تولیدکننده کره ای همچنین از پتنت های متعددی رونمایی کرده که به گوشی های هوشمند با نمایشگرهای کشویی اشاره می کنند. به طور دقیق تر، یکی از پتنت های به ثبت رسیده این شرکت در سال 2019، به نمایشگر کشویی اشاره می کند که به سمت پایین و عقب دستگاه می لغزد. دوربین سلفی و سایر سنسورها در قسمت بالای دستگاه به چشم می خورند. یکی دیگر از پتنت های عرضه شده در سال گذشته، طرحی خلاقانه از یک گوشی هوشمند بوده که شباهت بسیاری به نوکیا N95 داشته و از حالت کشویی به سمت بالا و پایین برخوردار است. این گوشی یک نمایشگر دیگر نیز در پنل پشتی دارد.

ناگفته نماند که سامسونگ تا کنون عرضه گوشی های رول شدنی و کشویی انحصاری خود را تایید نکرده است. به نظر می رسد که این کمپانی بیشتر به دنبال تولید فناوری رول شدنی و کشویی برای سایر سازنده ها است. با این حال، ثبت پتنت های متعدد به این موضوع اشاره می کند که غول کره ای در فکر این نوع نمایشگرها بوده و جای تعجبی ندارد که در آینده، شاهد عرضه گوشی های هوشمند مجهز به نمایشگرهای رول شدنی و کشویی سامسونگ باشیم.

ارسال نظر