تماشا کنید | نمایشگر ارتجاعی جدید سامسونگ

نمایشگر ارتجاعی سامسونگ که به تازگی در نمایشگاه جهانی فناوری کره 2021 معرفی شده، قادر است بُعد جدیدی به محتوای دوبعدی اضافه کرده و تجربه مشاهده جامع‌تری را فراهم آورد.

تماشا کنید | نمایشگر ارتجاعی جدید سامسونگ

نمایشگر ارتجاعی جدید سامسونگ

سامسونگ یکی از کمپانی‌های پیشتاز در زمینه ساخت نمایشگر است. چنانچه می‌دانید امروزه بسیاری از محصولات هوشمند، از تلویزیون گرفته تا اسمارت فون های معمولی و انعطاف‌پذیر، از پنل های اولد (OLED) سامسونگ استفاده می‌کنند. ظاهرا غول فناوری کره این بار سعی دارد با افزودن یک بُعد دیگر به محتوای تصویری دو بعدی، لذت تماشا را برای بیننده دو چندان کند.

سامسونگ در نمایشگاه جهانی فناوری کره 2021، یک نمایشگر ارتجاعی جدید را به حضار معرفی کرد که تجربه مشاهده جامع‌تری را برای بینندگان فراهم می‌آورد. همان‌طور که در ادامه مشاهده می‌کنید، سطح این نمایشگر ارتجاعی بسته به نوع محتوای در حال پخش، مدام در راستای عمود بالا و پایین شده و گویی بُعد دیگری را به تصویر اضافه می‌کنند.

نمایشگر جدید هنوز در مرحله آزمایش به سر می‌برد و قطر آن حدود 13 اینچ است. سوال اصلی اینجاست که این نمایشگر چه کاربردهایی دارد و تا چه اندازه می‌توان روی ماندگاری آن حساب باز کرد؟

همچنین بخوانید: سامسونگ از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد

شرکت کره‌ای پس از عرضه گوشی‌های انعطاف‌پذیر گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 توانست توانایی خود در ساخت نمایشگرهای تاشو را به همه ثابت کند. بعید نیست اگر در آینده نزدیک، استفاده از نمایشگر ارتجاعی جدید سامسونگ نیز به یک امر عادی و رایج در تولید اسمارت فون تبدیل شود. طبق ادعای شرکت، فناوری نمایشگر مذکور را می‌توان در گجت های پوشیدنی و صنایع خودروسازی و فیلم‌سازی نیز به کار گرفت.

حجم ویدیو: 4.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27 | دانلود ویدیو
ارسال نظر