نمایشگر مایکروسافت تیمز ، نمایشگری هوشمند برای جلسات

رسانه کلیک - نمایشگر مایکروسافت تیمز یک دستگاه هوشمند برای برقراری کنفرانس‌های ویدیویی است که به نرم‌افزار Microsoft Teams متصل است. 

نمایشگر مایکروسافت تیمز ، نمایشگری هوشمند برای جلسات

نمایشگرهای هوشمند چندین سال است که وجود دارند و کارهای یک اسپیکر هوشمند و نمایشگرهای ویدیویی را انجام می‌دهند و کارهایی مانند تماس ویدیویی را برای شما انجام می‌دهند. اکنون نوع جدیدی از نمایشگرهای هوشمند وجود دارند که برای مایکروسافت تیمز ساخته شده‌اند و نمایشگر مایکروسافت تیمز نام دارد.

نمایشگر مایکروسافت تیمز یک گوشی رومیزی است که صفحه لمسی و ویژگی‌های هوشمند دارد. این نمایشگر مجهز به دستیار صوتی کورتانا است و به کامپیوتر شخصی شما نیز متصل می‌شوند. شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که این نمایشگر هوشمند برای برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی طراحی شده است. شما می‌توانید از این نمایشگر هوشمند بخواهید تا به یک جلسه ملاقات در نرم‌افزار تیمز مایکروسافت متصل شود؛ افرادی را به یک ملاقات اضافه کند و غیره.

شرکت لنوو نیز یک دستگاه نمایشگر هوشمند مایکروسافت تیمز تولید کرده است که ThinkSmart View نام دارد و شباهت چشمگیری با Lenovo Smart Display 8 دارد. نمایشگر ThinkSmart View با قیمت 349 دلار، دارای یک صفحه نمایش لمسی HD 8 اینچی، بلندگو با برد 1.75 با ولتاژ 10 وات، میکروفون دوربرد و یک دوربین HD با شاتر حریم خصوصی است.

در توضیحات این محصول آمده است که این نمایشگر روی پلتفرم Microsoft Teams ساخته شده است و برگه مشخصات آن می‌گوید که Android AOSP 8.1 را اجرا می‌کند. این دستگاه دارای بلوتوث 4.2 است و همچنین از Wi-Fi دو باند پشتیبانی می‌کند.

ارسال نظر