نمایش پیام اخطار در تیک تاک بر روی ویدئو های تائید نشده

رسانه کلیک - با توجه به محبوبیت تیک تاک در شبکه های اجتماعی، انواع ویدئو های مختلف در این برنامه به اشتراک گذاشته میشود. همین امر باعث نمایش پیام اخطار در تیک تاک بر روی ویدئو های ناشناس شده است.

نمایش پیام اخطار در تیک تاک بر روی ویدئو های تائید نشده

به تازگی نرم افزار تیک تاک از یک ویژگی جدید برای جلوگیری از انتشار سوء تفاهم ها رونمایی کرده است. این ویژگی باعث نمایش پیام اخطار در تیک تاک بر روی ویدیو های می شود که اطلاعات تایید شده ای ندارند و باعث ایجاد سوء تفاهم و یا شایعات بی اساس می شوند. هدف از این به روزرسانی، ایجاد نوعی ناحیه خاکستری در روند بررسی واقعیت است که به صورت عادی قابل شناسایی نیستند. از طریق این به روز رسانی کاربرانی که ویدیو های ناشناس به اشتراک می گذارند و به عنوان یک ویدیو مشکوک شناسایی می شوند، کاربری که قصد مشاهده این نوع ویدیو ها را داشته باشد یک پیام برای او به نمایش گذاشته می شود مبنی بر اینکه ویدیو درحال پخش دارای محتوای مشکوکی است و از طرف پلتفرم تیک تاک تایید شده نیست. این گونه ویدیو ها در قسمت پیشنهادات دیگر کاربران به نمایش گذاشته نمی‌شوند. البته کاربری که ویدیو را را به اشتراک گذاشته است نیز اعلانی مبنی بر مشکوک بودن ویدیو آپلود شده دریافت می کند.

تیک تاک امیدوار است که این ویژگی باعث شود تا کاربرانی که قصد به اشتراک گذاری ویدیو های مشکوک را دارند از این کار صرف نظر کنند زیرا در هنگام آپلود این گونه ویدیو ها و به اشتراک گذاری آن، پیامی مبنی بر "لغو عملیات" و یا "در هر صورت به اشتراک بگذار" به نمایش گذاشته می شود. کمپانی تیک تاک اعلام کرده است از زمان اضافه کردن این ویژگی امنیتی به برنامه، حدود ۲۴ درصد از آپلود ویدیو های مشکوک کاسته شده است. این قابلیت تقریباً شبیه به ساختار امنیتی پلتفرم توییتر است که به کاربران قبل از دیدن پست های مشکوک و یا دارای محتوای ها مناسب، هشدار میدهد. البته در بعضی قسمت ها برنامه تیک تاک دارای قوانین سخت تری نسبت به دیگر برنامه ها است زیرا شرکت سازنده این پلتفرم، با سازمان های مختلفی برای بررسی محتوای آپلود شده بر روی سرور های تیک تاک همکاری دارد. با این حال هنوز هم ایرادات امنیتی وجود دارد که شرکت سعی دارد با استفاده از الگوریتم های مختلف این مشکلات را برطرف کند.

ارسال نظر