دو نهنگ بیت کوین 7،062 سکه از کوین بیس خارج کردند!

رسانه کلیک - دو آدرس نهنگ بیت کوین اخیرا در معاملاتی جداگانه بیش از 7 هزار بیت کوین را از کوین بیس به کیف پول‌های خود منتقل کرده‌اند. ارزش کل این بیت کوین‌ها در حال حاضر حدود 242 میلیون دلار است.

دو نهنگ بیت کوین 7،062 سکه از کوین بیس خارج کردند!

نهنگ های بیت کوین دارایی خود را از صرافی‌های خارج می‌کنند

پلتفرم تجزیه‌وتحلیل ارزهای دیجیتال و ردیابی بلاک چین Whale Alert، از منتقل شدن 3،574 بیت کوین از صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس به یک کیف پول در روز پنجشنبه 1 جولای 2021 خبر داد. در یک تراکنش جداگانه، یک حساب نهنگ دیگر در همان روز 3،488 بیت کوین را به یک کیف پول ناشناخته منتقل کرد.

هفته گذشته، در پی نوسانات قیمت، شبکه بیت کوین شاهد افزایش تراکنش‌های نهنگ‌های بیت کوین بود. یک حساب پیشرو بیت کوین در تاریخ 29 ژوئن 2021، تعداد 6،713 سکه را از یک کیف پول به بانک دیجیتال Xapo منتقل کرد. ارزش کل این انتقال نزدیک به 230 میلیون دلار بود.

علاوه بر افزایش در تراکنش‌های بزرگ، نهنگ‌های بیت کوین فرایند جمع‌آوری را نیز تسریع کرده‌اند. طبق آخرین اطلاعات ارسال شده توسط شرکت تجزیه‌وتحلیل بلاک چین سانتیمنت (Santiment)، ماه جولای با جمع‌آوری تقریبا 60،000 بیت کوین توسط آدرس‌های بزرگ آغاز شد.

سانتیمنت اشاره کرد: «آدرس‌های نهنگ بیت کوین که بین 10 تا 100 هزار بیت کوین نگهداری می‌کنند، ماه جولای را با تجمع 60 هزار بیت کوین آغاز کردند که بالاترین حد تجمع روزانه در سال 2021 بود.»

آخرین انتقال‌های نهنگ بیت کوین پس از آن صورت می‌گیرد که نسبت عرضه بازار بیت کوین در چند هفته گذشته به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است.

روند قیمت بیت کوین

قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان در روز دوشنبه به زیر 35،000 دلار کاهش یافت. قیمت بیت کوین در حال حاضر نزدیک به 34،000 دلار بوده و ارزش بازار این ارز دیجیتال بیش از 640 میلیارد دلار است. در مقابل آخرین روند قیمت بیت کوین، اتریوم در 7 روز گذشته ارزش قابل‌توجهی کسب کرد. بر اساس داده‌های منتشر شده توسط Coinmarketcap، اتریوم همچنان بهترین عملکرد را در میان 5 ارز برتر دارد و در هفته گذشته تقریبا 15 درصد افزایش قیمت داشته است.

سانتیمنت اضافه کرد: «در تاریخ 4 جولای بیت کوین به 35 هزار دلار رسیده، اتریوم به بالای 2،350 دلار بازگشته و آلت کوین‌های دیگر مانند COMP، GRT و SNX نیز بازگشت 24 ساعته خوبی داشتند و بازارها همچنان نشانه‌های گرم‌شدن را نشان می‌دهند.»

ارسال نظر